Hvor er jeg ulykkelig på Lina's vejne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Frøken J.

Kram til dig søde! Rose havde jo hurtig hjertefrekvens under graviditeten, og da de lyttede efter fødslen var det det samme. Men hun blev checket af en børnelæge og fejler ikke noget. Hun ligger bare udenfor normalen, det gør nogen. Så der behøver ikke være noget galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

wmillapigenw

ville ikke smutte uden at give dig en ! jeg kender intet til det, men krydser fingere for det hele ender godt! eller ihvertfald er godt næste gang hun skal derind!

Anmeld

27. oktober 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Kram til dig søde! Rose havde jo hurtig hjertefrekvens under graviditeten, og da de lyttede efter fødslen var det det samme. Men hun blev checket af en børnelæge og fejler ikke noget. Hun ligger bare udenfor normalen, det gør nogen. Så der behøver ikke være noget galt

Tak søde... 

Det er bare så frustrerende at få sådan en besked af lægen " vi ses om 14 dage" og så kastet ud af vagten med det samme igen... Dog skal jeg have tlf samtale med lægen imorgen... 

Har Rose stadig for høj hjertefrekvens eller er det bare sådan? 

Anmeld

27. oktober 2011

Klumpe-dumpe

Mira0911 skriver:

Og hvis det er for højt, vil det så betyde at vi skal være indlagt eller klares dette på en dag eller? 

på hjerteafd. bliver I ikke indlagt, det klares på en ½ times tid. På børneafd. bliver i indlagt (kan jeg forstille mig) men altså en indlæggelse på børneafd. kan vare fra et par timer til dage/uger.

hjerterytme stiger, hvis/når baby har en bøvs i systemet. Så selv om den ikke kommer op, så kan den snildt sidder og "trykke".

Anmeld

27. oktober 2011

Mira0911

wmillapigenw skriver:

ville ikke smutte uden at give dig en ! jeg kender intet til det, men krydser fingere for det hele ender godt! eller ihvertfald er godt næste gang hun skal derind!

Tusind tak skal du have...  Håber virkelig også at det er meget bedre næste gang... 

Anmeld

27. oktober 2011

Mira0911

Lille fe skriver:

på hjerteafd. bliver I ikke indlagt, det klares på en ½ times tid. På børneafd. bliver i indlagt (kan jeg forstille mig) men altså en indlæggelse på børneafd. kan vare fra et par timer til dage/uger.

hjerterytme stiger, hvis/når baby har en bøvs i systemet. Så selv om den ikke kommer op, så kan den snildt sidder og "trykke".

Okey... Håber virkelig det er i orden næste gang... 

Anmeld

27. oktober 2011

Puller

Mira0911 skriver:

Vi var til 5 ugers tjek idag med Lina... Hun følger kurene som hun skal... Hun er nu 55 lang og vejer 3900g... 

Lægen lyttede hjertefrekvensen op til flere gange på Lina... Mere end 3 gange... 

Hendes hjertefrekvens er for høj... Hvad kommer det til at betyde for Lina? 

Altså hvad skal det betyde hun skal fremover? Rende til kontroller ? 

Lina skal tjekkes igen om 14 dage... Hvis det er det samme næste gang som idag, aner jeg intet om hvad der skal ske... 

Nogle der har oplevet dette med Jeres børn? 

Nogle som kan fortælle hvad der sker med for høj hjertefrekvens..? 

Hvad kommer det til at betyde for Lina? 

Jeg er så såret, ked og ulykkelig... aner intet om dette... Og jeg tør ikke google mig frem til, er så bange for jeg bliver mere ked af det... 

Håber der sidder nogen derude som kan fortælle lidt? 

Lægen fortalte ikke noget yderligere... Skal have tlf samtale med ham i morgen... 

Aller først får du lige et kram.

Da jeg var til 5 ugers undersøgelse med vores dreng lyttede lægen også flere gange til hans hjerte og kunne fortælle at han havde en mislyd ved hjertet og at vi skulle have ham scannet for hjertefejl.

Vi har været til scanning med ham et par gange, haft to forskellige læger, som siger to forskellige ting. Men at hans hjerte fungerer fint, ekg er der ikke noget at se, han vokser, spiser og trivels, så vi skulle ikke være bekymret. Vi skal gå til kontrol med ham ca 1 gang om året, ved ikke hvor længe. Og så selvfølgelig holde øje med om han fortsat trives.

Du skal huske på at så længe barenet trives og har en god døgnrytme er det som oftes ikke noget alvorligt der er galt.

Jeg kender kun alt for godt hvilke følelser man går rundt med når man får sådan en besked. Jeg syntes du skal bede din læge om at få en uddybende samtale om hvad det vil sige at have en forhøj hjertefrekvens og hvad der skal ske hvis det forsætter. Du kan også kontakte din sundhedspl. som kan komme og tjekke barnets vægt og trivsel lidt oftere end normalt.

Håber det kan give dig lidt ro...

Anmeld

27. oktober 2011

Mira0911

Baagøe skriver:

Kram søde

Tak søde... 

Anmeld

27. oktober 2011

Klumpe-dumpe

Mira0911 skriver:

Okey... Håber virkelig det er i orden næste gang... 

Gør jeg bestemt også.

kom lige med en opdate når du har talt med lægen i morgen :)

Anmeld

27. oktober 2011

babymus77

Sender også et knus;-)) Det skal nok gå!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.