Hvor er jeg ulykkelig på Lina's vejne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.995 visninger
53 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Mira0911

Vi var til 5 ugers tjek idag med Lina... Hun følger kurene som hun skal... Hun er nu 55 lang og vejer 3900g... 

Lægen lyttede hjertefrekvensen op til flere gange på Lina... Mere end 3 gange... 

Hendes hjertefrekvens er for høj... Hvad kommer det til at betyde for Lina? 

Altså hvad skal det betyde hun skal fremover? Rende til kontroller ? 

Lina skal tjekkes igen om 14 dage... Hvis det er det samme næste gang som idag, aner jeg intet om hvad der skal ske... 

Nogle der har oplevet dette med Jeres børn? 

Nogle som kan fortælle hvad der sker med for høj hjertefrekvens..? 

Hvad kommer det til at betyde for Lina? 

Jeg er så såret, ked og ulykkelig... aner intet om dette... Og jeg tør ikke google mig frem til, er så bange for jeg bliver mere ked af det... 

Håber der sidder nogen derude som kan fortælle lidt? 

Lægen fortalte ikke noget yderligere... Skal have tlf samtale med ham i morgen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Janni.

Kender intet til for høj hjertefrekvens desværre, men jeg vil ikke forlade din tråd uden en kæmpe 

Anmeld

27. oktober 2011

Klumpe-dumpe

Mira0911 skriver:

Vi var til 5 ugers tjek idag med Lina... Hun følger kurene som hun skal... Hun er nu 55 lang og vejer 3900g... 

Lægen lyttede hjertefrekvensen op til flere gange på Lina... Mere end 3 gange... 

Lina skal tjekkes igen om 14 dage... Hvis det er det samme næste gang som idag, aner jeg intet om hvad der skal ske... 

Jeg er så såret, ked og ulykkelig... aner intet om dette... Og jeg tør ikke google mig frem til, er så bange for jeg bliver mere ked af det... 

Lægen fortalte ikke noget yderligere... Skal have tlf samtale med ham i morgen... 

jo m har haft det. hun havde en ekstrem høj puls (hjerterytme) når hun sov.

Men hendes forløb kan du jo slet ikke samlinge med Lina :)

og som vores kloge hjertelæge sagde, mange mange mange mange børn har det øjeblik "fejl" ved hjertet, hvor næste øjeblik der overhovedet intet er, og når de ender hos mig, så er de jo i tip top stand.

du skal slet ikke være nervøs, når Lina trives til UG, spiser, er vågen og ikke mindst tager på, er der ingen (alvorlige) alarm.

Anmeld

27. oktober 2011

Ciss

Mira0911 skriver:

Det var da også en skræmmende besked at få!

Kan godt forstå at du er urolig og ked af det!

Jeg håber, du får en masse gode svar fra lægen i morgen, men det var da egentlig ikke særlig pænt gjort bare at sende dig hjem med besked om, at I snakkes i morgen.

Jeg ved desværre intet om dette, bortset fra at det er helt utroligt, hvad børn kan vokse fra, og hvad lægerne i dag kan fikse.

Sender en gigant og for at det viser sig ikke at være alvorligt i det hele taget!

Anmeld

27. oktober 2011

Mira0911

Lille fe skriver:

jo m har haft det. hun havde en ekstrem høj puls (hjerterytme) når hun sov.

Men hendes forløb kan du jo slet ikke samlinge med Lina :)

og som vores kloge hjertelæge sagde, mange mange mange mange børn har det øjeblik "fejl" ved hjertet, hvor næste øjeblik der overhovedet intet er, og når de ender hos mig, så er de jo i tip top stand.

du skal slet ikke være nervøs, når Lina trives til UG, spiser, er vågen og ikke mindst tager på, er der ingen (alvorlige) alarm.

Okey... er bare så ked af det... Er selv født med "hjertefejl" Fødte med hul i begge hjerteklapper (eller hvad det nu hedder) de voksede selv sammen... 

Anmeld

27. oktober 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Kender intet til for høj hjertefrekvens desværre, men jeg vil ikke forlade din tråd uden en kæmpe 

Tak søde... 

Anmeld

27. oktober 2011

Mira0911

Ciss skriver:

Det var da også en skræmmende besked at få!

Kan godt forstå at du er urolig og ked af det!

Jeg håber, du får en masse gode svar fra lægen i morgen, men det var da egentlig ikke særlig pænt gjort bare at sende dig hjem med besked om, at I snakkes i morgen.

Jeg ved desværre intet om dette, bortset fra at det er helt utroligt, hvad børn kan vokse fra, og hvad lægerne i dag kan fikse.

Sender en gigant og for at det viser sig ikke at være alvorligt i det hele taget!

Synes bestemt heller ikke det var fedt at bare blive kastet ud af vagten med sådan en besked... 

Tusind tak skal du have... 

Anmeld

27. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Ville altså ikke lige gå fra din tråd uden at give en kram!

Det må ikke være rart at få af vide og gå uvidende hjem om hvad der så skal ske efter næste gang hvis resultatet er det samme

Anmeld

27. oktober 2011

maria_wlt

herfra...

Har skrevet til min veninde der er JM og har vært igang som læge... Skriver hendes svar så snart jeg hører noget...

Anmeld

27. oktober 2011

Mira0911

maria_wt skriver:

herfra...

Har skrevet til min veninde der er JM og har vært igang som læge... Skriver hendes svar så snart jeg hører noget...

Årh tusind tak skal du have... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.