Frøken J. skriver:
Jeg må tage imod det! Hun har været så træls hele dagen, og siden min kæreste kom hjem kl. 17.30 har hun bare været så dygtig og sovet. Of COURSE! Men jeg kan jo ikke sove nu, for jeg skal være sammen med min kæreste den tid jeg kan. Men hun er begyndt på Mylicondråber her i aften, og tænker det måske er det der allerede har virket. At maven ikke gør så ondt..
Det et så svært at sige, hvad der har hjulpet, for det vil højst sandsynligt skifte fra dag til dag. Vi brugte Mylicondråber det første halve års tid og vi synes, de gjorde en forskel
vi brugte også Lactulose helt indtil, Anton var 9 måneder, i starten regelmæssigt i løbet af dagen, senere ved behov.
Jeg mindes, at Anton sov meget lidt den ene dag og rigtig meget den anden dag - som om han lige skulle tanke op, når han havde haft en dårlig sovedag 
Det gør underværker at få noget tid for sig selv - om man har brug for søvn eller et dejligt langt bad, så giver det fysisk og psykisk overskud og så ser hverdagen altså lidt lysere ud - også selvom Rose måske er meget vågen, ked af det eller pylret.
Jeg kom gerne forbi og gik en tur med lillepigen, men du bor laaaangt væk 
Anmeld