Hvad er jeres erfaringer med panodil og amning? Synes jeg finder blandede meldinger på nettet. Normalt ville jeg lade være, men min hovedpine er så slem jeg ikke kan bevæge mig uden det dunker løs.
Hvilket leder mig videre til der næste. I barslende mødre, hvordan administrerer i jeres tid? Min hovedpine skyldes jeg ikke rigtig har hverken spist eller drukket siden igår aftes og så til nu her for lidt siden.
Rose er så besværlig for tiden! Og Lars har ikke mere barsel. Hun sover stort set ikke. Kun ultrakorte lure på max 10 minutter, hvor hun sover ekstremt urolig. Hun kan kun sove roligt i mine arme. Og når hun er vågen er hun total hysterisk, hvis ikke hun bliver vugget med. Hun er begyndt kun at ville ammes 5-10 minutter af gangen. Det gik ellers så godt!
Nu bekymrer det mig selvfølgelig alt det her. Min baby har jo brug for søvn og mad. Og fordi hun er så umedgørlig at jeg ikke selv kan nå at spise og drikke, har jeg pludselig langt mindre mælk. Havde det ellers i overflod for et par dage siden..
Del endelig jeres erfaringer..
Anmeld