Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Altså jeg er nu os fra København og jeg anede da heller ikke var et Amager kys var. Den havde jeg aldrig hørt før. Ja hende der faldt ned af baren idag og fik 7 sting kan sgu bare lærer og lade være med og drikke så meget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sne190810 skriver: Nogle der ser det? Jeg er FLAD af grin over det
Nogle der ser det?
Jeg er FLAD af grin over det
haha ja jeg så det godt igår. Christ mand - 2 nye dåser
Jeg så den bare SÅ meget komme da hun faldt ned fra baren! Jeg nåede lige at sige til min kæreste: "skal vi væde med at hun falder ned fra baren?" og så skete det 2 sek. efter....
hehe jeg vidste sku ikke at hende den lyshårede "bartender-elev" var Ulrik Wilbeks datter thihi
Simon's moar <3 skriver: Jeg så lige det sidste af det, der hvor hun falder ned af baren (kan ikke huske hendes navn)Og må indrømme, at jeg ikke har ondt af hende ! Så kan hun sku lære det.. Håber da for hende og hendes veninde, at det giver stof til eftertanke hvis de altså ku huske det dagen efter ?!
Jeg så lige det sidste af det, der hvor hun falder ned af baren (kan ikke huske hendes navn)Og må indrømme, at jeg ikke har ondt af hende ! Så kan hun sku lære det.. Håber da for hende og hendes veninde, at det giver stof til eftertanke hvis de altså ku huske det dagen efter ?!
hehe ja man kan da håbe at hun tænker lidt mere over hvor hun hopper op en anden gang når hun er sprit stiv...
Jeg tror ikk rigtigt hun selv opfangede hvad der skete... og mon dog hun kunne huske det dagen efter? fik en lille smule ondt af hende, og så alligevel ikke...
Men altså, gud hvor er det underholdende! Total yndlings program!
Malou&Anders skriver: Altså jeg er nu os fra København og jeg anede da heller ikke var et Amager kys var. Den havde jeg aldrig hørt før. Ja hende der faldt ned af baren idag og fik 7 sting kan sgu bare lærer og lade være med og drikke så meget
hehe det er nok kun "de hårde typer" der bruger udtrykket
Et amager kys..............hvad er det ?
Karo skriver: Et amager kys..............hvad er det ?
åbenbart betyder det at "nikke en skalle"
Bubbes skriver: Min mands ven har været kæreste med hende og har hendes navn tattoveret ned af p*kken..
Min mands ven har været kæreste med hende og har hendes navn tattoveret ned af p*kken..
ejnejnej... det er da forhåbentlig løgn...
puha, haha tænk når han skal forklare den overfor en ny kæreste...
VNB skriver: hehe ja man kan da håbe at hun tænker lidt mere over hvor hun hopper op en anden gang når hun er sprit stiv... Jeg tror ikk rigtigt hun selv opfangede hvad der skete... og mon dog hun kunne huske det dagen efter? fik en lille smule ondt af hende, og så alligevel ikke... Men altså, gud hvor er det underholdende! Total yndlings program!
Haha ja
Nej, hun virkede ikke rigtig som om hun fattede det
Ja, det er mega griner
Men jeg er glad for der er sådan nogle tosser, der indviger sig i at optræde på tv... Så vi andre har noget at grine af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128