ej gud hvor er de pinlige!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Sabsy

VNB skriver:

ejnejnej... det er da forhåbentlig løgn... 

puha, haha tænk når han skal forklare den overfor en ny kæreste... 

Nope der er rigtigt.. Hele hans biiiiiiiiip skal tattoveres sort.. Eller kan han ikke få navnet væk.. (Det er stripperen jeg snakker om)..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Stjernestoev

sne190810 skriver:

Kan KUN give dig ret!! Hende den korthårede stripper, er så latterligt dum at høre på, og veninden er også bare en dør. *
*Min far har lært mig man altid bare skal smile, og være overlegen i sådanne situationer .....* Say what? Hun var alt andet

Sad også og overejede at lave en tråd om Sommer i Sunny, fordi det er virkelig sjovt program.

Hvordan kan man gå så fucking meget op i en 'eksamen' på en sunny beach bartender skole? Nogle af dem lever jo som om Den glade gris er deres liv, og de absolute ikke har andet ..

Jeg er målløs ..

Hahahahah.. Jeg har grint så meget over det med "Den glade gris", lige indtil man finder ud af der er et diskotek der faktisk hedder det

Anmeld

1. november 2011

MorTilEn2013Dreng

VNB skriver:

hehe det er nok kun "de hårde typer" der bruger udtrykket 

hehe er det nok selvom jeg aldrig har hørt en sige det før..

Anmeld

1. november 2011

VNB

Bubbes skriver:

Nope der er rigtigt.. Hele hans biiiiiiiiip skal tattoveres sort.. Eller kan han ikke få navnet væk.. (Det er stripperen jeg snakker om)..

ej hvor er det bare SÅ ærgeligt for ham.... 

kan han ikke få det fjernet med laser istedetfor at få den farvet helt sort?

hahaha ja undskyld mig - men det er altså en lille smule komisk! 

Anmeld

1. november 2011

GUSO

Det er ikke dem alle der kan prale af at være den hurtigste knallert på havnen

Anmeld

1. november 2011

VNB

GUSO skriver:

Det er ikke dem alle der kan prale af at være den hurtigste knallert på havnen

hahaha nej det ville godt nok være synd at sige.... 

Anmeld

1. november 2011

pemiro

Jeg hopper lige med på vognen her
Nu kender jeg en af dem der er med for andet år i træk, og jeg er ved brække mig over at se det, når jeg dagen efter skal se på den person der har dummet sig SÅ meget i det program..

Forstår simpelthen ikke man vil udstille sig sådan?
Hvad er der dog blevet af de søde små danskere der var søde og høflige rundt om i verden?

Anmeld

10. november 2011

VNB

pemiro skriver:

Jeg hopper lige med på vognen her
Nu kender jeg en af dem der er med for andet år i træk, og jeg er ved brække mig over at se det, når jeg dagen efter skal se på den person der har dummet sig SÅ meget i det program..

Forstår simpelthen ikke man vil udstille sig sådan?
Hvad er der dog blevet af de søde små danskere der var søde og høflige rundt om i verden?

ej undskyyyyld, jeg havde slet ikke set af du havde skrevet herinde! 

uha spændende! hvem er det du kender??? 

ja jeg spørger også hvad der dog er blevet af de høflige danskere... sørgeligt at mange unge er sådan... jeg håber bare på at de kun er sådan, fordi de er nede for at fyre den af og derfor "for en tid" glemmer alt om almindelig pli, men at de normalt opfører sig almindelig ordentlig hjemme i dk! 

hehe og kan godt forstå det må være lidt akkavet at sidde og se på en hver dag, som man på tv kan se opfører sig så tosset! 

Anmeld

10. november 2011

pemiro

VNB skriver:

ej undskyyyyld, jeg havde slet ikke set af du havde skrevet herinde! 

uha spændende! hvem er det du kender??? 

ja jeg spørger også hvad der dog er blevet af de høflige danskere... sørgeligt at mange unge er sådan... jeg håber bare på at de kun er sådan, fordi de er nede for at fyre den af og derfor "for en tid" glemmer alt om almindelig pli, men at de normalt opfører sig almindelig ordentlig hjemme i dk! 

hehe og kan godt forstå det må være lidt akkavet at sidde og se på en hver dag, som man på tv kan se opfører sig så tosset! 

Det er maria fra odense, hende der også var med sidste år..
Jeg synes nu hun er i virkeligeden som hun er dernede. Da vi var på studietur, var hun også så hamrende lam at hun ikke forstod noget..
Det forstår jeg altså ikke at man ka få sig selv til at drikke så meget :/

Nu er jeg selv kun et år ældre end hende, men føler mig sååå meget mere voksen end hende.. Måske fordi keg ikke kan sætte mig ind i alt det druk, fordi jeg selv kun drikker til jeg er i godt humør...

Anmeld

10. november 2011

VNB

pemiro skriver:

Det er maria fra odense, hende der også var med sidste år..
Jeg synes nu hun er i virkeligeden som hun er dernede. Da vi var på studietur, var hun også så hamrende lam at hun ikke forstod noget..
Det forstår jeg altså ikke at man ka få sig selv til at drikke så meget :/

Nu er jeg selv kun et år ældre end hende, men føler mig sååå meget mere voksen end hende.. Måske fordi keg ikke kan sætte mig ind i alt det druk, fordi jeg selv kun drikker til jeg er i godt humør...

ej er det hende? hihi hende som er sammen med Peter og Peter?  oh my god.. ja hun er også bare for meget altså.... hende og hendes elskede hund! Vi hører ikk om andet!!! haha 

ja nogle blir bare aldrig voksne... 

jeg drikker ikke særlig tit, faktisk er det ved at være ret sjælendt... især efter jeg blev mor  men når jeg gør så foretrækker jeg godt nok også at drikke med måde, så jeg kan se mig selv i øjnene dagen efter, og huske hvad der rent faktisk er foregået om aftenen!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.