ej gud hvor er de pinlige!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

VNB

Charlotte89 skriver:

Enig!  Bliver helt flov på deres vegne.

ja ikk.... 

puha tror der er mange hjemme i stuerne som ryster på hovedet lige nu...! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

M (:

VNB skriver:

ja undskyld mig... 

sidder og ser Sommer i Sunny beach, og de to trunter Sisse og Jacline (staves) er da bare så meget FOR MEGET!!!! 

ej nejnejnej... jeg blir helt pinlig over at danskere opfører sig sådan overfor andre i udlandet....! 

håber de blir rigtig pinlige når de ser programmet! 

Puha, kan man andet end at krumme tæer og skamme sig over, at de kommer fra Danmark? 

Anmeld

24. oktober 2011

Lotte14

VNB skriver:

ja ikk.... 

puha tror der er mange hjemme i stuerne som ryster på hovedet lige nu...! 

Ja, det tror jeg også. hehe.

Anmeld

24. oktober 2011

VNB

M (: skriver:

Puha, kan man andet end at krumme tæer og skamme sig over, at de kommer fra Danmark? 

nej... det er virkelig også præcis sådan jeg tænker!!! 

Anmeld

24. oktober 2011

sne190810

VNB skriver:

Jeg er fuldstændig enig!!! 

Jeg har også tit tænkt over at det er utroligt hvor højt de går op i det hele! det er jo som om det gælder deres liv - at de kun lver for Sunny beach... 

hehe og ja hun var sku da virkelig alt andet end det hun "så voksen" påstod bagefter... Jesus Christ tænkte jeg bare...  Håber hendes far blir stolt af sin lille søde pige så... og synes hun er i godt selskab med sin stripper/psyko veninde! 

arhmen altså... 

den eneste som har lidt medfølelse og som jeg faktisk tror er en "god dreng" (eller hvad man nu skal kalde det) er flotte fyr... og det er selvom han satme også kan være ret speciel at høre på... 

Men det er god underholdning... og man må sige at tv3 forstår at fastholde deres seer vha "forargelses metoden" 

Ja, det er rigtigt. Kan faktisk også godt lide Flotte fyr ..

For han virker som om han kan lide det, og han er jo dygtig nok til at passe sit barjob osv (i forhold til nogle af de andre ) Der var et af afsnittende hvor han faktisk syntes han sagde noget ret fornuftigt.

Kan dog ikke huske det ordret, men det var noget omkring alle dem som var efter ham og havde behov for at nedgøre ham når de kom til Sunny beach, efter han havde medvirket i første sæson af serien. Og det var lidt nederen, fordi han var det jo abre fordi han kunne lide det, og var en stille rolig dreng som havde fået super fedt sommerferie job, som så var blevet kørt vildt meget op i fjernsynet.

Anmeld

24. oktober 2011

VNB

sne190810 skriver:

Ja, det er rigtigt. Kan faktisk også godt lide Flotte fyr ..

For han virker som om han kan lide det, og han er jo dygtig nok til at passe sit barjob osv (i forhold til nogle af de andre ) Der var et af afsnittende hvor han faktisk syntes han sagde noget ret fornuftigt.

Kan dog ikke huske det ordret, men det var noget omkring alle dem som var efter ham og havde behov for at nedgøre ham når de kom til Sunny beach, efter han havde medvirket i første sæson af serien. Og det var lidt nederen, fordi han var det jo abre fordi han kunne lide det, og var en stille rolig dreng som havde fået super fedt sommerferie job, som så var blevet kørt vildt meget op i fjernsynet.

ja lige præcis! jeg er sikker på at han er en da mest mest reelle i det program... 

hihi sjovt, så kommer der lige det klip med ham, lige nu hvor jeg skulle til at skrive om ham. 

men ja han er jo bare en fyr som endelig har fået det liv han altid har drømt om åbenbart... så fred være med at han endelig får lidt på den dumme, og blir bekræftet lidt  

synes faktisk tit det er lidt synd for ham.. synes at Tv3 nogle gange udstiller ham lidt på den dårlige måde.. 

Anmeld

24. oktober 2011

sne190810

VNB skriver:

ja lige præcis! jeg er sikker på at han er en da mest mest reelle i det program... 

hihi sjovt, så kommer der lige det klip med ham, lige nu hvor jeg skulle til at skrive om ham. 

men ja han er jo bare en fyr som endelig har fået det liv han altid har drømt om åbenbart... så fred være med at han endelig får lidt på den dumme, og blir bekræftet lidt  

synes faktisk tit det er lidt synd for ham.. synes at Tv3 nogle gange udstiller ham lidt på den dårlige måde.. 

Lige præcis .. Det er lidt hårdt. Og så alle dem som skal nedgøre ham, det er jo bare fordi de har en smuuuule ondt i røven. For hvis det er så nederen det han laver, hvad er de så? De har sgu da betalt penge for at komme derned .. Han FÅR penge for at være der. Set helt firkantet

Anmeld

24. oktober 2011

VNB

sne190810 skriver:

Lige præcis .. Det er lidt hårdt. Og så alle dem som skal nedgøre ham, det er jo bare fordi de har en smuuuule ondt i røven. For hvis det er så nederen det han laver, hvad er de så? De har sgu da betalt penge for at komme derned .. Han FÅR penge for at være der. Set helt firkantet

hahaha ja så hvem er i sidste ende dumme? 

men altså må da indrømme at jeg selv har været der... 

Var der i 2004.... og det VAR virkelig bare en ting det gik op i.... druk, druk, gå i byen, mere druk og tømmermænd... og det var jo egentlig begrænset hvor meget man fik ud af ferien.... kan kun huske at vi var på stranden 2-3 gange... 

men dengang fantes den glade viking (aka gris ) ikke.... så selvom det allerede dengang var vildt populært at tage derned, så tror jeg faktisk at det er vildere dernede nu... 

hahaha min søn får ihvertfald aldrig lov til at tage derned... 

Anmeld

24. oktober 2011

pastry26

VNB skriver:

ja jeg er også helt flov på deres vegne!!!

Stakkels hotel dame altså....

de skulle godt nok tage at få et par Amager-kys selv...  

Amen...  Det er bare for pinligt!!! Undskyld jeg spørger, men hvad er et amager-kys???!! Jeg er fra jylland...

Anmeld

24. oktober 2011

sne190810

VNB skriver:

hahaha ja så hvem er i sidste ende dumme? 

men altså må da indrømme at jeg selv har været der... 

Var der i 2004.... og det VAR virkelig bare en ting det gik op i.... druk, druk, gå i byen, mere druk og tømmermænd... og det var jo egentlig begrænset hvor meget man fik ud af ferien.... kan kun huske at vi var på stranden 2-3 gange... 

men dengang fantes den glade viking (aka gris ) ikke.... så selvom det allerede dengang var vildt populært at tage derned, så tror jeg faktisk at det er vildere dernede nu... 

hahaha min søn får ihvertfald aldrig lov til at tage derned... 

.... Jeg skal da lankt indrømme at jeg også har været der!

MEN til mit forsvar vil jeg gerne have lov at sige at det var dengang det ike var blevet helt IN endnu,- hotellerne var ved at blive bygget mens vi var dernede. OG at jeg var 17 år!! Dvs teenager, så det kan altså godt forsvares lidt, haha ..

Men om jeg fatter folk over 22-23 der tager derned, for at ' have den vilde drukferie' i et mega korrupt og KEDELIGT land, NEJ! Det gør jeg sgu ikke ..Og jeg syntes det er en smule pinligt for dem næsten  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.