ej gud hvor er de pinlige!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.805 visninger
60 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

VNB

ja undskyld mig... 

sidder og ser Sommer i Sunny beach, og de to trunter Sisse og Jacline (staves) er da bare så meget FOR MEGET!!!! 

ej nejnejnej... jeg blir helt pinlig over at danskere opfører sig sådan overfor andre i udlandet....! 

håber de blir rigtig pinlige når de ser programmet! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Zibi_84

VNB skriver:

ja undskyld mig... 

sidder og ser Sommer i Sunny beach, og de to trunter Sisse og Jacline (staves) er da bare så meget FOR MEGET!!!! 

ej nejnejnej... jeg blir helt pinlig over at danskere opfører sig sådan overfor andre i udlandet....! 

Må indrømme at jeg også sidder og ser det...Bliver lidt flov på deres vegne

Anmeld

24. oktober 2011

sne190810

Kan KUN give dig ret!! Hende den korthårede stripper, er så latterligt dum at høre på, og veninden er også bare en dør. *
*Min far har lært mig man altid bare skal smile, og være overlegen i sådanne situationer .....* Say what? Hun var alt andet

Sad også og overejede at lave en tråd om Sommer i Sunny, fordi det er virkelig sjovt program.

Hvordan kan man gå så fucking meget op i en 'eksamen' på en sunny beach bartender skole? Nogle af dem lever jo som om Den glade gris er deres liv, og de absolute ikke har andet ..

Jeg er målløs ..

Anmeld

24. oktober 2011

VNB

Zibi_84 skriver:

Må indrømme at jeg også sidder og ser det...Bliver lidt flov på deres vegne

ja jeg er også helt flov på deres vegne!!!

Stakkels hotel dame altså....

de skulle godt nok tage at få et par Amager-kys selv...  

Anmeld

24. oktober 2011

Sildefisk

VNB skriver:

ja undskyld mig... 

sidder her og 

Anmeld

24. oktober 2011

Lotte14

VNB skriver:

ja undskyld mig... 

Enig!  Bliver helt flov på deres vegne.

Anmeld

24. oktober 2011

Darling<3

sne190810 skriver:

Kan KUN give dig ret!! Hende den korthårede stripper, er så latterligt dum at høre på, og veninden er også bare en dør. *
*Min far har lært mig man altid bare skal smile, og være overlegen i sådanne situationer .....* Say what? Hun var alt andet

Sad også og overejede at lave en tråd om Sommer i Sunny, fordi det er virkelig sjovt program.

Hvordan kan man gå så fucking meget op i en 'eksamen' på en sunny beach bartender skole? Nogle af dem lever jo som om Den glade gris er deres liv, og de absolute ikke har andet ..

Jeg er målløs ..

Ej, hvor er du altså lidt sød her... Det hedder altså - Den Glade Viking Ikke gris hih...

Hende den korthårede er så mandeagtig, både i hendes tale men også i hendes væremåde - bestemt ikke et mennesker der skulle nærme sig mig!!!

Anmeld

24. oktober 2011

sne190810

Honey<3 skriver:

Ej, hvor er du altså lidt sød her... Det hedder altså - Den Glade Viking Ikke gris hih...

Hende den korthårede er så mandeagtig, både i hendes tale men også i hendes væremåde - bestemt ikke et mennesker der skulle nærme sig mig!!!

HAHAHAHA ..

GUD ja, da også. Det er fordi jeg fuldstændig forveksler den med Den Glade Gris som ligger inde på Gråbrødre Torv her i København.  Meeeen, hvad filan .. Same same, but different name

Og ja, hende den korthåret .. "Skal du ha' et amagerkys eller hvad, din sunnybitch?"

Anmeld

24. oktober 2011

VNB

sne190810 skriver:

Jeg er målløs ..

Jeg er fuldstændig enig!!! 

Jeg har også tit tænkt over at det er utroligt hvor højt de går op i det hele! det er jo som om det gælder deres liv - at de kun lver for Sunny beach... 

hehe og ja hun var sku da virkelig alt andet end det hun "så voksen" påstod bagefter... Jesus Christ tænkte jeg bare...  Håber hendes far blir stolt af sin lille søde pige så... og synes hun er i godt selskab med sin stripper/psyko veninde! 

arhmen altså... 

den eneste som har lidt medfølelse og som jeg faktisk tror er en "god dreng" (eller hvad man nu skal kalde det) er flotte fyr... og det er selvom han satme også kan være ret speciel at høre på... 

Men det er god underholdning... og man må sige at tv3 forstår at fastholde deres seer vha "forargelses metoden" 

Anmeld

24. oktober 2011

VNB

myr81 skriver:

sidder her og 

hahaha også sådan ca. de ansigts udtryk jeg sad med!!! 

hvor er de bare ufede... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.