ej gud hvor er de pinlige!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

VNB

pastry26 skriver:

Amen...  Det er bare for pinligt!!! Undskyld jeg spørger, men hvad er et amager-kys???!! Jeg er fra jylland...

haha ja... ømh jeg er også selv jyde... 

så er ikke helt sikker.. men tror at det betyder at "nikke en skalle" 

og hun kunne sikkert godt finde på det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

sne190810

pastry26 skriver:

Amen...  Det er bare for pinligt!!! Undskyld jeg spørger, men hvad er et amager-kys???!! Jeg er fra jylland...

Uden at være 100% sikker, vil jeg tro det måske er at live spyttet i hoved?!

Det tror jeg udelukkende, fordi hende den ucharmerende og UOPDRAGENDE mandige stripper har gjort det før i programmet. Det gik ud over en gammel mand som havde kørt dem rundt i hestevogn, men fordi han fattede nada af deres skole danlish, og satte dem af på et forkert hotel. 

Anmeld

24. oktober 2011

pastry26

VNB skriver:

haha ja... ømh jeg er også selv jyde... 

så er ikke helt sikker.. men tror at det betyder at "nikke en skalle" 

og hun kunne sikkert godt finde på det... 

hehe okay, jamen så må vi have et par kjøvenhavnere på banen!! Ja det lyder i alt fald ikke rart, og som du selv siger så virker hum meget som typen der ikke er bleg for at uddele et par slag eller fire...

Anmeld

24. oktober 2011

sne190810

sne190810 skriver:

Det tror jeg udelukkende, fordi hende den ucharmerende og UOPDRAGENDE mandige stripper har gjort det før i programmet. Det gik ud over en gammel mand som havde kørt dem rundt i hestevogn, men fordi han fattede nada af deres skole danlish, og satte dem af på et forkert hotel. 

... Og jeg er altså fra København men har aldrig hørt det udtryk før.

Men jeg gør mig nu heller ikke så meget i de kredse, hvor de evt praktiseret

Anmeld

24. oktober 2011

pastry26

sne190810 skriver:

Nåå ja det afsnit så jeg faktisk godt!! Sindssygt ulækkert! Hun burde skamme sig!!!

Anmeld

24. oktober 2011

VNB

sne190810 skriver:

.... Jeg skal da lankt indrømme at jeg også har været der!

MEN til mit forsvar vil jeg gerne have lov at sige at det var dengang det ike var blevet helt IN endnu,- hotellerne var ved at blive bygget mens vi var dernede. OG at jeg var 17 år!! Dvs teenager, så det kan altså godt forsvares lidt, haha ..

Men om jeg fatter folk over 22-23 der tager derned, for at ' have den vilde drukferie' i et mega korrupt og KEDELIGT land, NEJ! Det gør jeg sgu ikke ..Og jeg syntes det er en smule pinligt for dem næsten  

giver dig fuldstændig ret i at det er pinligt...! Især hvis man er oppe i tyverne ja... 

jeg var 20... så det var faktisk liiiige på grænsen  men jeg var sku ikke mere moden end en på 17 dengang... 

jeg kan også huske at alle hotellerne var ved at blive bygget dengang.. vi boede i udkanten hvor der lå hoteller rundt omkring som var igang med at blive opført.

og jeg har ladet mig fortælle at det hotel vi boede på dengang nærmest ligger midt i byen nu! så det er helt vildt hvor meget der er sket dernede i de 7 år åbenbart... 

så begynder man da vist at føle sig en lille smule halv gammel... 

Anmeld

24. oktober 2011

pastry26

sne190810 skriver:

... Og jeg er altså fra København men har aldrig hørt det udtryk før.

Men jeg gør mig nu heller ikke så meget i de kredse, hvor de evt praktiseret

Det tror jeg bare du skal være stolt af!!

Anmeld

24. oktober 2011

VNB

pastry26 skriver:

hehe okay, jamen så må vi have et par kjøvenhavnere på banen!! Ja det lyder i alt fald ikke rart, og som du selv siger så virker hum meget som typen der ikke er bleg for at uddele et par slag eller fire...

ja hun virker fuldstændig vild og ustyrlig!!! 

hehe ja vi må have en tolk... 

nej jeg har lige googlet det nu, og det betyder faktisk at nikke en skalle...  jeg kan københavnsk! hihihi 

Anmeld

24. oktober 2011

VNB

sne190810 skriver:

fandt det lige på google, og det betyder nikke en skalle.. 

men ja, helt bestemt - hun kunne finde på det hele hende der... 

psyyyyyko siger jeg bare... 

Anmeld

24. oktober 2011

pastry26

VNB skriver:

ja hun virker fuldstændig vild og ustyrlig!!! 

hehe ja vi må have en tolk... 

nej jeg har lige googlet det nu, og det betyder faktisk at nikke en skalle...  jeg kan københavnsk! hihihi 

Okay så blev man så meget klogere  Jeg er stadig rystet... Hvordan kan man te sig sådan? Har de ingen respekt for andre mennesker???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.