Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
michelledam skriver: Jeg blev sygemeldt efter 3uger medmit piskesmæld jeg fik. Og ugen efter jeg havde fået piskesmældet testede jeg positivt gravid. Jeg havde det heller ikke super med at skulle sige det men igen så skulle de ikke betale noget da jeg ikke havde været ansat længere tid og giksygemeldt hele min graviditet. Og bliverhøjest se synlig sygemeldt igen når min barsel stopper til april. Hvis der ikke sker et mirakel altså
Jeg blev sygemeldt efter 3uger medmit piskesmæld jeg fik. Og ugen efter jeg havde fået piskesmældet testede jeg positivt gravid. Jeg havde det heller ikke super med at skulle sige det men igen så skulle de ikke betale noget da jeg ikke havde været ansat længere tid og giksygemeldt hele min graviditet. Og bliverhøjest se synlig sygemeldt igen når min barsel stopper til april. Hvis der ikke sker et mirakel altså
nå for den da..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg var gravid da jeg startede som kontorelev... Jeg opdagede det 2 dage efter jeg var startet... Tænkte grundigt over hvordan jeg ville håndtere det, men valgte at være ærlig omkring min situation tidligt i forløbet. Min elevansvarlige og uddannelsesansvarlige fik det af vide i løbet af nogle uger, og der har aldrig været nogle onde miner.
Jeg blev ansat i juni (med start 1. aug) tog på ferie og fandt ud af jeg var gravid
fortalte min leder det da jeg var 8 uger henne- hun sagde tillykke og tog det pænt
myr81 skriver: Jeg blev ansat i juni (med start 1. aug) tog på ferie og fandt ud af jeg var gravid fortalte min leder det da jeg var 8 uger henne- hun sagde tillykke og tog det pænt
håber man bliver ligeså heldig
Anonym skriver: håber man bliver ligeså heldig
Det er jeg sikker på, held og lykke
Var godt nok ikke nyansat i firmaet, men havde lige skiftet afdeling, da jeg blev gravid, min chef tog det rigtigt pænt, og ønskede mig tillykke, selvom vi var flere, der blev gravide ca på samme tid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128