jeg synes det pinligt..derfor er jeg anonym..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

NNL skriver:

Ja det har du ret i, men selv chefer bør huske på at deres ansatte "bare" er mennesker med drømme og følelser  

ja og de ved jo at "unge" mennesker også har de drømme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Nettemor

Frk.S skriver:

Ja, det er rigtigt - i prøveperioden vil det være nemmere for dem at fyre, og så bare komme med en anden grund.

Derfor ville jeg måske også overveje at vente med at fortælle det....

ja altså var det mig ville jeg vente med at fortælle dem til efter prøveperioden er slut.. især hvis man ikke var gravid da man blev ansat for så har de jo ikke noget at klage over da man jo først er pålagt at sige det 3 mdr inden påbegyndelse af barsel..

ts: hvis der ikke er noget til hinder for at du venter med at fortælle det så gør endelig det... det er tilladt..

Anmeld

24. oktober 2011

Frk.S

Anonym skriver:

jaa.. det skulle man måske nok faktisk så.. bare utroligt det skal være sådan. de har jo ansat en på de kvalifikationer man har. og dem har man jo også bagefter og inden barsel.

Helt rigtigt - og på mange arbejdspladser er det sikkert heller ikke et problem. Man kan bare ikke vide om man er rendt ind i én af de gode chefer.

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Helt rigtigt - og på mange arbejdspladser er det sikkert heller ikke et problem. Man kan bare ikke vide om man er rendt ind i én af de gode chefer.

hehe nej det jo lige det bare man ikke har trukket nitten..griner

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

ja altså var det mig ville jeg vente med at fortælle dem til efter prøveperioden er slut.. især hvis man ikke var gravid da man blev ansat for så har de jo ikke noget at klage over da man jo først er pålagt at sige det 3 mdr inden påbegyndelse af barsel..

ts: hvis der ikke er noget til hinder for at du venter med at fortælle det så gør endelig det... det er tilladt..

ja det er vidst en god ide

Anmeld

24. oktober 2011

Nettemor

Anonym skriver:

ja det er vidst en god ide

hellere det end at risikeren en opsigelse af prøveperioden

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

hellere det end at risikeren en opsigelse af prøveperioden

Jaa. og de burde da også forstå. at når familie og venner først ved det ved 12 ugers tiden. så skal de ikke vide det før.

Anmeld

24. oktober 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Jaa. og de burde da også forstå. at når familie og venner først ved det ved 12 ugers tiden. så skal de ikke vide det før.

ja lige præcis og selv hvis de ikke forstår så er det mest deres problem for de har ikke krav på at vide det før end 3 mdr før du begynder på barsel

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

ja lige præcis og selv hvis de ikke forstår så er det mest deres problem for de har ikke krav på at vide det før end 3 mdr før du begynder på barsel

tror du der nogle der venter så længe egentlig? måske det lidt svært at skjule

Anmeld

24. oktober 2011

Nettemor

Anonym skriver:

tror du der nogle der venter så længe egentlig? måske det lidt svært at skjule

Ja altså hvis man nu ikke døjer med kvalme så tror jeg godt man kan... Altså efter hvornår man går på barsel er det jo senest uge 20 eller 24

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.