Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lillekylling skriver: ja de perioder har vi også haft håber godt nok heller ikke han bliver arbejdsløs.men det kan jo ske i den branche hvor arbejder er lidt sæson præget.
ja de perioder har vi også haft håber godt nok heller ikke han bliver arbejdsløs.men det kan jo ske i den branche hvor arbejder er lidt sæson præget.
når alt er betalt har vi ca 20.000 tilbage.. til mad, diesel og fornøjelser.. det skulle gerne blive mere, når jeg kommer tilbage på arbejde.. jeg er stadig på barsel...
FruStolpe skriver: Det kan sagtens passe. Barsels dagpengene var hos mig højeste dp sats. Det samme gælder sikkert det du få på a-kassen nu ikk... Carina
Det kan sagtens passe. Barsels dagpengene var hos mig højeste dp sats. Det samme gælder sikkert det du få på a-kassen nu ikk... Carina
får kun 13.600 om måneden på dagpenge nu.
og jeg tror da ikke jeg stiger når den går på barselsdagpenge..mon ikke den holder det beløb..
Pernille08 skriver: JA det kan det nemlig . Sammen problem har vi her .kæreste dh entreprenør . Så ja hård vinter er li med hej noget job
JA det kan det nemlig . Sammen problem har vi her .kæreste dh entreprenør . Så ja hård vinter er li med hej noget job
jaa det samme her..er man smed, er der stort set intet..ved mindre man kan komme ind på værker som dong energy osv
lillekylling skriver: jaa det samme her..er man smed, er der stort set intet..ved mindre man kan komme ind på værker som dong energy osv
lillekylling skriver: det var godt nok en sjat..
det var godt nok en sjat..
Ja.....................men vi arbejder også hårdt for dem.....................og har aldrig købt noget, uden at sparer op til det først. Derfor har vi slet ingen lån......................andet end på vores hus. Vi er også begge godt uddannede.......................og ved derfor godt, hvad det vil sige at leve "på en sten".
anna-jonas skriver: Ja.....................men vi arbejder også hårdt for dem.....................og har aldrig købt noget, uden at sparer op til det først. Derfor har vi slet ingen lån......................andet end på vores hus. Vi er også begge godt uddannede.......................og ved derfor godt, hvad det vil sige at leve "på en sten".
vi har også kun huslånet. heldigvis ingen andre selv om vi har 2 biler..det vi også glade for. men tror godt vi kan risikere en dag at skal låne til bil..
Jeg har jo gået uden indtægt i et års tid, der har vi haft lige over 7000kr til mad, tøj, benzin og lign. Det er til to voksne og tre børn. Nu er jeg så meldt ledig, så vi bliver jo nærmest millionære Vi får nok knapt det dobbelte nu. Uhhhh så skal der spares op til bil nr 2
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128