et spørgsmål lidt ind i det personlige privat liv:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

blomst84

Når ALT er betalt har vi 4000 kr til mad og 7000 i lommepenge... Vi deler dem så vi har 3500 hver men vi har os begge fuldtidsjob...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

mortilnoahogmelina

lillekylling skriver:

ja de perioder har vi også haft håber godt nok heller ikke han bliver arbejdsløs.men det kan jo ske i den branche hvor arbejder er lidt sæson præget.

JA det kan det nemlig . Sammen problem har vi her .kæreste dh entreprenør . Så ja hård vinter er li med hej noget job

Anmeld

24. oktober 2011

bøgelund

når alt er betalt har vi ca 20.000 tilbage.. til mad, diesel og fornøjelser.. det skulle gerne blive mere, når jeg kommer tilbage på arbejde.. jeg er stadig på barsel... 

Anmeld

24. oktober 2011

Aagaard

Vi har 3000,- til mad, bleer, disel osv om måneden

Vi er 2 voksne og 1 barn

Vi er begge på SU og bor på kollegie

Anmeld

24. oktober 2011

lillekylling

FruStolpe skriver:

Det kan sagtens passe. Barsels dagpengene var hos mig højeste dp sats. Det samme gælder sikkert det du få på a-kassen nu ikk...

Carina

får kun 13.600 om måneden på dagpenge nu.

og jeg tror da ikke jeg stiger når den går på barselsdagpenge..mon ikke den holder det beløb..

Anmeld

24. oktober 2011

lillekylling

Pernille08 skriver:

JA det kan det nemlig . Sammen problem har vi her .kæreste dh entreprenør . Så ja hård vinter er li med hej noget job

jaa det samme her..er man smed, er der stort set intet..ved mindre man kan komme ind på værker som dong energy osv

Anmeld

24. oktober 2011

mortilnoahogmelina

lillekylling skriver:

jaa det samme her..er man smed, er der stort set intet..ved mindre man kan komme ind på værker som dong energy osv

Øv øv, og det kan jo nemlig være super svært at komme ind der ..

Anmeld

24. oktober 2011

anna-jonas

lillekylling skriver:

det var godt nok en sjat..

Ja.....................men vi arbejder også hårdt for dem.....................og har aldrig købt noget, uden at sparer op til det først. Derfor har vi slet ingen lån......................andet end på vores hus. Vi er også begge godt uddannede.......................og ved derfor godt, hvad det vil sige at leve "på en sten".

Anmeld

24. oktober 2011

lillekylling

anna-jonas skriver:

Ja.....................men vi arbejder også hårdt for dem.....................og har aldrig købt noget, uden at sparer op til det først. Derfor har vi slet ingen lån......................andet end på vores hus. Vi er også begge godt uddannede.......................og ved derfor godt, hvad det vil sige at leve "på en sten".

vi har også kun huslånet. heldigvis ingen andre selv om vi har 2 biler..det vi også glade for. men tror godt vi kan risikere en dag at skal låne til bil..

Anmeld

24. oktober 2011

Mi

Jeg har jo gået uden indtægt i et års tid, der har vi haft lige over 7000kr til mad, tøj, benzin og lign. Det er til to voksne og tre børn. Nu er jeg så meldt ledig, så vi bliver jo nærmest millionære  Vi får nok knapt det dobbelte nu. Uhhhh så skal der spares op til bil nr 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.