et spørgsmål lidt ind i det personlige privat liv:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

lillekylling

Pernille08 skriver:

Vi har såå overhovedet ikk i nærheden af hvad nogen andre har ..

Jeg er på barsel pt ellers er jeg elev og tjener derfor ikk særlig meget ..

Men vi har ja

omkring 1000 kr til hygge ..

Så er alt os betalt mad benzin alt ..

Men nej det er ikk særlig meget men vi klare os , og vores søn mangler bestemt ingenting på nogen måde ..

åh ja den skide elev løn. jeg er på a-kassen, men kun som dimmitend. ca. 13600 før skat..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

mortilnoahogmelina

lillekylling skriver:

åh ja den skide elev løn. jeg er på a-kassen, men kun som dimmitend. ca. 13600 før skat..

Ja det er såå trist men dejligt når man er udd ..

Årh ja det kan jeg godt se , så har du heller ikk så meget igen ..

Anmeld

24. oktober 2011

Lunae

lillekylling skriver:

hvad har i at gøre godt med om månenden. altså hvad er jeres rådigheds beløb til mad, benzin, bleer og diverse. alt det der tilbage når alle faste udgifter er betalt.

har i nogen måde i deler beløbet op på hvordan får i bedst muligt ud af pengene..

Vi har 4200 og det er til mad, gaver, telefon, fitness osv osv!

Anmeld

24. oktober 2011

anna-jonas

Vi har mange penge, når alle faste udgifter er betalt. Ca. 16.000-17000 kr. og vi sætter så 4-6000 ind påvores opsparing, da vores hus er gammelt, og det skal løbende renoveres. Vi har så også tre børn, og 2 biler..............så det er stor drift.

Anmeld

24. oktober 2011

lillekylling

anna-jonas skriver:

Vi har mange penge, når alle faste udgifter er betalt. Ca. 16.000-17000 kr. og vi sætter så 4-6000 ind påvores opsparing, da vores hus er gammelt, og det skal løbende renoveres. Vi har så også tre børn, og 2 biler..............så det er stor drift.

det var godt nok en sjat..

Anmeld

24. oktober 2011

lillekylling

Pernille08 skriver:

Ja det er såå trist men dejligt når man er udd ..

Årh ja det kan jeg godt se , så har du heller ikk så meget igen ..

jeg vil tro vi har 11200 ca nu. så ligger vi 3 af til madkonto og hundemad. også trækkes der også benzin. beløbet svinger lidt...min kæreste er heldigvis i arbejde. hvis han sku risikere a-kasse ja så ser det bestemt ikke for godt ud.

Anmeld

24. oktober 2011

mortilnoahogmelina

lillekylling skriver:

jeg vil tro vi har 11200 ca nu. så ligger vi 3 af til madkonto og hundemad. også trækkes der også benzin. beløbet svinger lidt...min kæreste er heldigvis i arbejde. hvis han sku risikere a-kasse ja så ser det bestemt ikke for godt ud.

Årh så har i det fint må man sige , men ja alting koster desværre penge nu om dage ..

Vi lever , men meget stramt og det kan godt være hårdt ind imellem ..

Anmeld

24. oktober 2011

lilledittemor

lillekylling skriver:

hvad har i at gøre godt med om månenden. altså hvad er jeres rådigheds beløb til mad, benzin, bleer og diverse. alt det der tilbage når alle faste udgifter er betalt.

har i nogen måde i deler beløbet op på hvordan får i bedst muligt ud af pengene..

Vi deler pengene op til de forskellige ting, sådan så vi ikke står og mangler penge sidst på måneden.

F.eks. Mad: 3000,- og Benzin: 1400,-

Så ligger vi penge til side til diverse opsparinger osv.

Når hende den lille kommer, skal de 3000kr også kunne dække hendes madbehov det første år. Bleer og vådservietter skal vi ikke selv betale det første år, så ved ikke helt hvordan det bliver med det til den tid.

Men vores lommepenge ligger på aller-mindst 1500,- til hver, hver måned.  Som regel mere og nogle gange en hel del mere. Dem bestemmer vi så selv hvad vi vil gøre med..

Anmeld

24. oktober 2011

annec

Vi har ca de 5200 til mad og bleer og det om mdr. & vi er 2 voksne og 1 barn

Anmeld

24. oktober 2011

lillekylling

Pernille08 skriver:

Årh så har i det fint må man sige , men ja alting koster desværre penge nu om dage ..

Vi lever , men meget stramt og det kan godt være hårdt ind imellem ..

ja de perioder har vi også haft håber godt nok heller ikke han bliver arbejdsløs.men det kan jo ske i den branche hvor arbejder er lidt sæson præget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.