et spørgsmål lidt ind i det personlige privat liv:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.312 visninger
50 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

lillekylling

hvad har i at gøre godt med om månenden. altså hvad er jeres rådigheds beløb til mad, benzin, bleer og diverse. alt det der tilbage når alle faste udgifter er betalt.

har i nogen måde i deler beløbet op på hvordan får i bedst muligt ud af pengene..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

lulini

hvad har i at gøre godt med om månenden. altså hvad er jeres rådigheds beløb til mad, benzin, bleer og diverse. alt det der tilbage når alle faste udgifter er betalt.

har i nogen måde i deler beløbet op på hvordan får i bedst muligt ud af pengene..

Jeg ved det ærlig talt ikke i mere da vi lige er flyttet hvor huslejen er faldet med 2000 - og så er jeg blevet sygemeldt og mandens SU steget 500 kr. ca.

og så er det manden der står for at regne sådan noget ud

Anmeld

24. oktober 2011

lillekylling

lulini skriver:

Jeg ved det ærlig talt ikke i mere da vi lige er flyttet hvor huslejen er faldet med 2000 - og så er jeg blevet sygemeldt og mandens SU steget 500 kr. ca.

og så er det manden der står for at regne sådan noget ud

smiler. det har du overladt til ham griner..

Anmeld

24. oktober 2011

ano14316

lillekylling skriver:

Manden har sådan ca ingenting da han er under uddannelse.. 

Jeg selv har, når alt er betalt - også benzin - ca. 4000

Anmeld

24. oktober 2011

lillekylling

ano14316 skriver:

Manden har sådan ca ingenting da han er under uddannelse.. 

Jeg selv har, når alt er betalt - også benzin - ca. 4000

okay tak for svar

Anmeld

24. oktober 2011

*Sofie*

lillekylling skriver:

Jeg får sat 5000 ind på min rådighedskonto om måneden, og det er hva min datter og jeg har at bruge for
Det er til mad, husholdning, bleer, lidt tøj og andre impulskøb
Ku godt få sat beløbet op, men det synes jeg ikk er nødvendigt.

Anmeld

24. oktober 2011

FruStolpe

lillekylling skriver:

Vi har lige købt en bil nr 2, men når den er trukket fra har vi vist lige omkring 7500 til 2 voksne og vores datter på 1år.

Carina

Anmeld

24. oktober 2011

lillekylling

*Sofie* skriver:

Jeg får sat 5000 ind på min rådighedskonto om måneden, og det er hva min datter og jeg har at bruge for
Det er til mad, husholdning, bleer, lidt tøj og andre impulskøb
Ku godt få sat beløbet op, men det synes jeg ikk er nødvendigt.

okay det lyder meget fornuftigt

Anmeld

24. oktober 2011

lillekylling

FruStolpe skriver:

Vi har lige købt en bil nr 2, men når den er trukket fra har vi vist lige omkring 7500 til 2 voksne og vores datter på 1år.

Carina

okay tusinde tak..

er børne instituioner også trukket fra?

Anmeld

24. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Vi har såå overhovedet ikk i nærheden af hvad nogen andre har ..

Jeg er på barsel pt ellers er jeg elev og tjener derfor ikk særlig meget ..

Men vi har ja

omkring 1000 kr til hygge ..

Så er alt os betalt mad benzin alt ..

Men nej det er ikk særlig meget men vi klare os , og vores søn mangler bestemt ingenting på nogen måde ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.