et spørgsmål lidt ind i det personlige privat liv:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

lillekylling

okay det da meget fornuftige beløb i forskellige har så ska jeg ikke være skræmt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

june1987

cirka 6500,-

1800 til benzin 

500 kr til mad pr/uge

resten opsparing eller aktiviter

Anmeld

24. oktober 2011

-Sigrid-

Vi har ca 5000 tilbage når forsikring, bleer, diverse (bio, cafe osv), medie, husleje, mad, transport, lån er betalt af osv 

Eller det er budgettet når baby kommer, som det ser ud lige nu har vi ca 4000 når husleje er betalt, så skal vi betale alt af det

Anmeld

24. oktober 2011

heaven

til fornøjelser og hygge incl tøj, har vi 5400 tilbage

betalt inden er: Budgetkonto, diesel og mad/husholdning incl rengøringsmidler, toiletpapir og personlig pleje osv.

Jannie

Anmeld

24. oktober 2011

lillekylling

heaven skriver:

til fornøjelser og hygge incl tøj, har vi 5400 tilbage

betalt inden er: Budgetkonto, diesel og mad/husholdning incl rengøringsmidler, toiletpapir og personlig pleje osv.

Jannie

thannk u

Anmeld

24. oktober 2011

Thalia

Jeg mener vi har omkring 13000 efter vores faste udgifter er betalt. Deraf betaler vi omkring 5000kr til mad og benzin, og så synes jeg altid der er en del uforudsete udgifter eller fødselsdage eller andet i den dur der sluger resten.

Anmeld

24. oktober 2011

lillekylling

hvor meget dyre ca. om måneden skal man regne med det bliver at få baby. altså med bleer, cremer osv osv. institutioner skal ikke regnes med..

Anmeld

24. oktober 2011

lillekylling

Thalia skriver:

Jeg mener vi har omkring 13000 efter vores faste udgifter er betalt. Deraf betaler vi omkring 5000kr til mad og benzin, og så synes jeg altid der er en del uforudsete udgifter eller fødselsdage eller andet i den dur der sluger resten.

ja de uforudsigelige udgifter mærker vi meget efter huskøb

Anmeld

24. oktober 2011

Thalia

lillekylling skriver:

ja de uforudsigelige udgifter mærker vi meget efter huskøb

Det er det samme her. Vi købte hus i februar, så vi har bare haft rigtig mange udgifter i år.

Jeg er forfærdeligt glad for at vores bank var grundig med vores budgetter før vi købte. Jeg mener at vi på papiret har 15000 i rådighedsbeløb om måneden og vi er 2 voksne og 2 børn.

At jeg så kalkulerer med lidt mindre end 15K skyldes at vores fradrag har ændret sig og at vi samtidig har lagt et par ekstra faste udgifter ind i budgettet.

Anmeld

24. oktober 2011

Thalia

lillekylling skriver:

hvor meget dyre ca. om måneden skal man regne med det bliver at få baby. altså med bleer, cremer osv osv. institutioner skal ikke regnes med..

Jeg synes ærligt ikke at det er de ting du nævner der presser budgettet. Jeg vil tro at 2-300kr pr måned dækker vores forbrug i bleer når ungerne er små.

Det er alle de andre ting der er dyre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.