fleecedragt eller flyverdragt i barnevognen...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

Den i tilst, ved århus...
Men de har stort set aldrig noget når man kommer, så tror det er ret typisk stil der

kryds lige fingre for at de har vinterjakker i str 74 tilbage i aalborg så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

2babygirls

signe. skriver:

kryds lige fingre for at de har vinterjakker i str 74 tilbage i aalborg så

Det gør jeg, ellers har HM nogle rigtig søde, så du må bare fordi der ellers
Madeleine har fået en i grå med snefnug på

Anmeld

24. oktober 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

Det gør jeg, ellers har HM nogle rigtig søde, så du må bare fordi der ellers
Madeleine har fået en i grå med snefnug på

der er ikke andet for, nej Nå jeg vil i gang med at bage chokoladebrownies, en gang med mintchokolade og en omgang med toblerone.. har lige været til træning, burde nok lade være, men de smager SÅ godt!

Anmeld

24. oktober 2011

2babygirls

signe. skriver:

der er ikke andet for, nej Nå jeg vil i gang med at bage chokoladebrownies, en gang med mintchokolade og en omgang med toblerone.. har lige været til træning, burde nok lade være, men de smager SÅ godt!

Forventer en pakke med småkager i min postkasse i morgen, tak

Anmeld

24. oktober 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

Forventer en pakke med småkager i min postkasse i morgen, tak

du sender bare din adresse haha.. kan så lige sige at 1 portion, den med toblerone vist er gået lidt i vasken, da der gik ged i vægten, så der er kommet lidt for meget sukker, smør og chokolade i.. kunne heller ikke forstå at det pludselig fyldte så meget.. nu må vi se om det smager helt af h til.. men mint portionen som skal i ovnen om lidt skulle vist gerne være blevet normal, hehe...

Anmeld

24. oktober 2011

Anirak

Jeg tænker, at det kun er hvis babyen sover med dyne, at man skal investere i en flyverdragt. Hvis han sover i Sleebee, er det i hvert fald ikke nødvendigt - der er pointen, at de ikke skal have alt det tøj på.

Anmeld

25. oktober 2011

2babygirls

signe. skriver:

du sender bare din adresse haha.. kan så lige sige at 1 portion, den med toblerone vist er gået lidt i vasken, da der gik ged i vægten, så der er kommet lidt for meget sukker, smør og chokolade i.. kunne heller ikke forstå at det pludselig fyldte så meget.. nu må vi se om det smager helt af h til.. men mint portionen som skal i ovnen om lidt skulle vist gerne være blevet normal, hehe...

Ved du hvad.... Jeg smider bare diskret min adr i din indbakke, og afventer om min postkasse en dag ikke er så tom mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.