fleecedragt eller flyverdragt i barnevognen...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Benjamins'mor

signe. skriver:

uh, har du billede? og hvad pris med porto? kan nemlig få en i babysam på onsdag til 149 ,-..

Jeg har givet 129,- fra ny, den er brugt i en måned så 100 inkl porto?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

signe.

benjamins'mor skriver:

Her er lige et billede af den.

tror faktisk det sådan en han har nu bare i 50-56... hedder den der 62-68 eller bare 62? og hvad pris med porto?

Anmeld

24. oktober 2011

2babygirls

signe. skriver:

hehe, njaaa, der var et år vi var sneet inde i 5 dage.. :O det var lige spændende nok.. men mads og jeg fik leget med racerbane vi gik lige i barndommen - og ja, det var inden vi vik børn, hehe

hahahahahahahaha, genialt !!!!
Vi sneede også inde der for 4 år siden, pyha, men skønt at gå hjemme og hygge hehe

Anmeld

24. oktober 2011

signe.

benjamins'mor skriver:

Jeg har givet 129,- fra ny, den er brugt i en måned så 100 inkl porto?

må jeg have lov at vende tilbage onsdag? vil gerne lige se dme de har i baysam nemlig

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

signe. skriver:

tror faktisk det sådan en han har nu bare i 50-56... hedder den der 62-68 eller bare 62? og hvad pris med porto?

Den hedder bare 62.

Anmeld

24. oktober 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

hahahahahahahaha, genialt !!!!
Vi sneede også inde der for 4 år siden, pyha, men skønt at gå hjemme og hygge hehe

ja vi levede af varm kakao og pandekager, så lidt hygge var det da

Anmeld

24. oktober 2011

Mor-til-asta-09

signe. skriver:

Ja, godt nok er Laurits jo vores barn nr 2, men Hasse sov ikke udenfor sidste vinter grundet sine lunger, for tidlige fødsel og alt det der, så jeg er lidt på bar bund med hvad laurits skal have på.. Pt. sover han i en heldragt og så i sådan en "bamsedragt", selvfølgelig også med hue, og så med dyne over.. Hvad så når det bliver vinter, er det så nok stadig med sådan en fleecedragt? han vil komme til at sove enten i sådan en sleebee eller bare med tæppe og dyne over.. og så er jeg bare i tvivl om han så skal have flyverdragt på? Hasse får flyverdragt på når han skal ud i sneen osv her til vinter, men laurits ligger jo med både dyne og det hele..

Knus fra en man skulle tro, der var nybagt 1 gangs mor

asta sov altid i fleecedragt, aldrig flyverdragt.

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

signe. skriver:

må jeg have lov at vende tilbage onsdag? vil gerne lige se dme de har i baysam nemlig

Det gør du bare. Regner ikke med at få den solgt inden.

Anmeld

24. oktober 2011

signe.

benjamins'mor skriver:

Den hedder bare 62.

okay, tror jeg skal have en 62-68 for at han kan bruge den henover vinteren nemlig...

Anmeld

24. oktober 2011

signe.

Mor-til-asta-09 skriver:

asta sov altid i fleecedragt, aldrig flyverdragt.

super, tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.