fleecedragt eller flyverdragt i barnevognen...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

birthee

Caroline sover lige pt. i en bamsejakke med fór, og ellers bare hendes vinterdyne... hun har en bomuldshue på, men ikke vanter endnu... Hun er fra 2. april i år...

Dengang frederik var lille (han er fra 14. maj 2007) sov han hele vinteren i en vinterjakke med en elefanthue, og så havde han dyne og tæppe på.. og selvfølgelig vanter... Han har aldrig haft en dragt på ud og sove...

Til Caroline har jeg købt en bamsedragt med fór i, som hun kan have på ud at sove... men synes også vinteren var strid sidste år, og tror desværre den blvier det i år også...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

dorthemus

signe. skriver:

nårrrh ja, det havde jeg ikke lige tænkt på kan han godt både ligge i ulddragt OG sleebee?

Der ville jeg nok vælge noget tynd uld, fx gamacher, sokker, langærmet bluse/body og hue og så i sleebeen. Det gjorde jeg selv med Runa da hun var helt lille

Anmeld

24. oktober 2011

2babygirls

signe. skriver:

Ja, godt nok er Laurits jo vores barn nr 2, men Hasse sov ikke udenfor sidste vinter grundet sine lunger, for tidlige fødsel og alt det der, så jeg er lidt på bar bund med hvad laurits skal have på.. Pt. sover han i en heldragt og så i sådan en "bamsedragt", selvfølgelig også med hue, og så med dyne over.. Hvad så når det bliver vinter, er det så nok stadig med sådan en fleecedragt? han vil komme til at sove enten i sådan en sleebee eller bare med tæppe og dyne over.. og så er jeg bare i tvivl om han så skal have flyverdragt på? Hasse får flyverdragt på når han skal ud i sneen osv her til vinter, men laurits ligger jo med både dyne og det hele..

Knus fra en man skulle tro, der var nybagt 1 gangs mor

Var lige et smut i bilka idag og de bugner af fleece dragter i alle farver til 129kr.... Så Madeleine ejer nu en i lilla

Babysam var total nitten at kigge forbi...

Anmeld

24. oktober 2011

MelikkazMoar

signe. skriver:

Ja, godt nok er Laurits jo vores barn nr 2, men Hasse sov ikke udenfor sidste vinter grundet sine lunger, for tidlige fødsel og alt det der, så jeg er lidt på bar bund med hvad laurits skal have på.. Pt. sover han i en heldragt og så i sådan en "bamsedragt", selvfølgelig også med hue, og så med dyne over.. Hvad så når det bliver vinter, er det så nok stadig med sådan en fleecedragt? han vil komme til at sove enten i sådan en sleebee eller bare med tæppe og dyne over.. og så er jeg bare i tvivl om han så skal have flyverdragt på? Hasse får flyverdragt på når han skal ud i sneen osv her til vinter, men laurits ligger jo med både dyne og det hele..

min datter ligger altså med flyverdragt hue og vanter ..

de dage hvor vi kører bil og hun skal ind og ud der, har hun fleecedragt på..

Anmeld

24. oktober 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

Var lige et smut i bilka idag og de bugner af fleece dragter i alle farver til 129kr.... Så Madeleine ejer nu en i lilla

Babysam var total nitten at kigge forbi...

seriøst? var der intet godt? jeg skal i den i aalborg, så håber da de har lidt...

Anmeld

24. oktober 2011

2babygirls

signe. skriver:

seriøst? var der intet godt? jeg skal i den i aalborg, så håber da de har lidt...

Det var virkelig småtterier af deres udsalg tilbage i mini str
Men hvis man ville give knap 400 havde de nogle søde nogle fra katvig og metoo tror jeg..

Anmeld

24. oktober 2011

LinLin

signe. skriver:

Adam sov sidste vinter i en sleebee. Han havde en fleecetrøje og almindeligt tøj på - og hue og vanter selvfølgelig. På "meget kolde" dage havde han tæppe over sig indeni sleebee'en

Anmeld

24. oktober 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

Det var virkelig småtterier af deres udsalg tilbage i mini str
Men hvis man ville give knap 400 havde de nogle søde nogle fra katvig og metoo tror jeg..

uf det vil jeg ikke give.. hvilken babysam var du i?? Håber godt nok de har de vinterjakker fra minymo tilbage i aalborg...

Anmeld

24. oktober 2011

Clisolka

Jeg har en pige der fylder 1 år på søndag - og hele sidste vinter lå hun i en fleecedragt. Hun er et meget varmt barn, så her var en flyverdragt ikke nødvendig 

Anmeld

24. oktober 2011

2babygirls

signe. skriver:

uf det vil jeg ikke give.. hvilken babysam var du i?? Håber godt nok de har de vinterjakker fra minymo tilbage i aalborg...

Den i tilst, ved århus...
Men de har stort set aldrig noget når man kommer, så tror det er ret typisk stil der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.