fleecedragt eller flyverdragt i barnevognen...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.863 visninger
46 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

signe.

Ja, godt nok er Laurits jo vores barn nr 2, men Hasse sov ikke udenfor sidste vinter grundet sine lunger, for tidlige fødsel og alt det der, så jeg er lidt på bar bund med hvad laurits skal have på.. Pt. sover han i en heldragt og så i sådan en "bamsedragt", selvfølgelig også med hue, og så med dyne over.. Hvad så når det bliver vinter, er det så nok stadig med sådan en fleecedragt? han vil komme til at sove enten i sådan en sleebee eller bare med tæppe og dyne over.. og så er jeg bare i tvivl om han så skal have flyverdragt på? Hasse får flyverdragt på når han skal ud i sneen osv her til vinter, men laurits ligger jo med både dyne og det hele..

Knus fra en man skulle tro, der var nybagt 1 gangs mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

signe.

erfaringer?

Anmeld

24. oktober 2011

2babygirls

signe. skriver:

Ja, godt nok er Laurits jo vores barn nr 2, men Hasse sov ikke udenfor sidste vinter grundet sine lunger, for tidlige fødsel og alt det der, så jeg er lidt på bar bund med hvad laurits skal have på.. Pt. sover han i en heldragt og så i sådan en "bamsedragt", selvfølgelig også med hue, og så med dyne over.. Hvad så når det bliver vinter, er det så nok stadig med sådan en fleecedragt? han vil komme til at sove enten i sådan en sleebee eller bare med tæppe og dyne over.. og så er jeg bare i tvivl om han så skal have flyverdragt på? Hasse får flyverdragt på når han skal ud i sneen osv her til vinter, men laurits ligger jo med både dyne og det hele..

Knus fra en man skulle tro, der var nybagt 1 gangs mor

Madeleine sov bare med hue, vanter og bamsedragten fra HM i sleebee eller dyne og tæppe hele sidste vinter. Hun var mere end varm, så er sikker på at Laurits også kan klare den, han er jo skide sej

Men ja, jeg er også i panik, for har ikke en stor bamsedragt i år, og hun gik heeelt amok på sleebee'en da jeg prøvede den, EFTER jeg havde kæmpet med at klippe hul til selen, FUCK

Anmeld

24. oktober 2011

signe.

Madeleine sov bare med hue, vanter og bamsedragten fra HM i sleebee eller dyne og tæppe hele sidste vinter. Hun var mere end varm, så er sikker på at Laurits også kan klare den, han er jo skide sej

Men ja, jeg er også i panik, for har ikke en stor bamsedragt i år, og hun gik heeelt amok på sleebee'en da jeg prøvede den, EFTER jeg havde kæmpet med at klippe hul til selen, FUCK

... så vil jeg ikke ud og investere i en flyverdragt til laurits også nemlig, vis jeg kun behøver fleecedragten.. hihi, laurits kan heldigvis ikke kæmpe imod endnu, så tror han er mere end tilfreds med sleebeen, men ja, hvis jeg skulle prøve at  få hasse derned i, ville jeg nok også få problemer men tak for det søde,, der er forresten fleecedragter på tilbud til 149 ,- i babysam lige nu... de har et fødselsdagskatalog på babysam.dk, du skulle prøve at tjekke det ud...

Anmeld

24. oktober 2011

Nea85

Jeg er også meget i tvivl mht. min datter, som er fra 1. maj i år.
Hun sover ude i barnevognen, som står på altanen. Vi bor på 3. sal, så det kan godt blæse og være lidt koldt i forhold til hvis hun stod nede.
I øjeblikket ligger hun i sin SleeBe med en slags fleecedragt på og almindeligt tøj inden under. Derudover har hun en uldhue fra Joha på. Når det er lidt varmere i vejret, har hun bare en bomuldshue på.
Jeg fandt en billig brugt flyverdragt på nettet, og den har jeg købt til hende.
Jeg ved ikke, om jeg får den brugt, men allerede nu er hun meget interesseret i at sidde op i barnevognen, og så er den måske meget praktisk til vinter.

Nu må vi se

... Vil lige nævne, at hun ikke som sådan er et varmt barn

Anmeld

24. oktober 2011

dorthemus

Jeg ville vælge en ulddragt da uld er svedtransporterende og derfor holder barnet både tør og varm

Anmeld

24. oktober 2011

signe.

Nea85 skriver:

Jeg er også meget i tvivl mht. min datter, som er fra 1. maj i år.
Hun sover ude i barnevognen, som står på altanen. Vi bor på 3. sal, så det kan godt blæse og være lidt koldt i forhold til hvis hun stod nede.
I øjeblikket ligger hun i sin SleeBe med en slags fleecedragt på og almindeligt tøj inden under. Derudover har hun en uldhue fra Joha på. Når det er lidt varmere i vejret, har hun bare en bomuldshue på.
Jeg fandt en billig brugt flyverdragt på nettet, og den har jeg købt til hende.
Jeg ved ikke, om jeg får den brugt, men allerede nu er hun meget interesseret i at sidde op i barnevognen, og så er den måske meget praktisk til vinter.

Nu må vi se

... Vil lige nævne, at hun ikke som sådan er et varmt barn

ja, der er jo forskel på børn, og laurits er meget varm i ddet.. mne han blev født 6 uger før tid, i august, så han er jo stadig bette, så var sådan i tvivl men tror det godt du har købt flyverdragt, når din bette gerne vil sidde op

Anmeld

24. oktober 2011

signe.

dorthemus skriver:

Jeg ville vælge en ulddragt da uld er svedtransporterende og derfor holder barnet både tør og varm

nårrrh ja, det havde jeg ikke lige tænkt på kan han godt både ligge i ulddragt OG sleebee?

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

Indtil videre har Benjamin flyverdragt på, men senere kommer han også ned i en sleebee.

Anmeld

24. oktober 2011

Nea85

signe. skriver:

nårrrh ja, det havde jeg ikke lige tænkt på kan han godt både ligge i ulddragt OG sleebee?

Det spørgsmål har jeg også tænkt på

Lige som svar på dit oprindelige spørgsmål omkr. fleece- eller flyverdragt. Jeg tror sagtes du kan nøjes med en fleecedragt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.