fleecedragt eller flyverdragt i barnevognen...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

signe.

benjamins'mor skriver:

Indtil videre har Benjamin flyverdragt på, men senere kommer han også ned i en sleebee.

okay, kan du huske hvad han havde på da han var spæd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Benjamins'mor

signe. skriver:

okay, kan du huske hvad han havde på da han var spæd?

Den der bamsedragt fra H&M, vanter og hue. Og self. dyne.

Anmeld

24. oktober 2011

2babygirls

signe. skriver:

... så vil jeg ikke ud og investere i en flyverdragt til laurits også nemlig, vis jeg kun behøver fleecedragten.. hihi, laurits kan heldigvis ikke kæmpe imod endnu, så tror han er mere end tilfreds med sleebeen, men ja, hvis jeg skulle prøve at  få hasse derned i, ville jeg nok også få problemer men tak for det søde,, der er forresten fleecedragter på tilbud til 149 ,- i babysam lige nu... de har et fødselsdagskatalog på babysam.dk, du skulle prøve at tjekke det ud...

Sådan en må jeg da have fat i.... også til dagplejen.
Jeg købte jo en flyverdragt til Madeleine sidste vinter, men den var aaaalt for varm, så hun havde den på en gang

Anmeld

24. oktober 2011

signe.

benjamins'mor skriver:

Den der bamsedragt fra H&M, vanter og hue. Og self. dyne.

perfekt det bliver nu nok det laurits kommer til at putte i, henover vinteren også

Anmeld

24. oktober 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

Sådan en må jeg da have fat i.... også til dagplejen.
Jeg købte jo en flyverdragt til Madeleine sidste vinter, men den var aaaalt for varm, så hun havde den på en gang

det er nemlig det, Hasse har fået en fordi han jo kravler rundt - snart går han vist også - og så mente jeg at en flyverdragt til vinter var på sin plads også når han skal med sin far ud og skrabe sne på traktoren, så vi ikke sneer inde, som alle de forgående år, hehe..

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

signe. skriver:

perfekt det bliver nu nok det laurits kommer til at putte i, henover vinteren også

Hehe, den er også god den bamsedragt, men man kan ikke få den i den str. han er nu, desværre.

Jeg har en i str. 62 til salg hvis det er, den er brun og brugt 1 måned.

Anmeld

24. oktober 2011

2babygirls

signe. skriver:

det er nemlig det, Hasse har fået en fordi han jo kravler rundt - snart går han vist også - og så mente jeg at en flyverdragt til vinter var på sin plads også når han skal med sin far ud og skrabe sne på traktoren, så vi ikke sneer inde, som alle de forgående år, hehe..

Årrrh, det er da ellers hyggeligt at sne inde, så farmand kan blive hjemme hehe

Anmeld

24. oktober 2011

signe.

benjamins'mor skriver:

Hehe, den er også god den bamsedragt, men man kan ikke få den i den str. han er nu, desværre.

Jeg har en i str. 62 til salg hvis det er, den er brun og brugt 1 måned.

uh, har du billede? og hvad pris med porto? kan nemlig få en i babysam på onsdag til 149 ,-..

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

Her er lige et billede af den.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. oktober 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

Årrrh, det er da ellers hyggeligt at sne inde, så farmand kan blive hjemme hehe

hehe, njaaa, der var et år vi var sneet inde i 5 dage.. :O det var lige spændende nok.. men mads og jeg fik leget med racerbane vi gik lige i barndommen - og ja, det var inden vi vik børn, hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.