Når manden er gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

jeg laver bare lige sådan en, for det er præcis ligesådan herhjemme!

Jeg har ikke fundet de vise sten, og har besluttet at lade ham være tyk i fred, og i stedet arbejde på mit eget vægttab! Jeg elsker ham uanset, og håber jeg "bliver optaget af noget andet" ved at koncentrere mig om min egen krop.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

katrineoerum skriver:

Min mand har ikke problemer med vægten men efter efter hver fødsel har jeg altid skulle tage nogen kilo og det der motivere mig det er når der går sport i den. Altså når jeg står på vægten hverdag og har tab bare lidt så  får jeg et drøn af adrenelin.

Ved ikke om det kan lade sig gøre men hvad med at sige til din mand og i skal se hvem der kan tabe mest inde en givet dato. Mænd plejer jo godt at kunne lide konkurrencer.

Tænker også at når du bliver så drøn lækker så går det måske op for ham at andre mænd begynder at kigge lidt når du går forbi...

Problemet er nok at det er mig der er konkurrencefreaken herhjemme Har prøvet at lave konkurrencer med ham før, men han giver op desværre... ved ikke om det er fordi præmien ikke har været vild nok selvfølgelig... men har heller ikke prøvet det med vægttab... Frygter nok bare at han tager det på igen når konkurrencen/væddemålet er slut, for så er der ikke længere nogen godbid...

Men det ville virke på mig, så godt forslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.