Mangler hjælp piger... Beklager jeg er anonym, men synes ikke det er noget jeg vil have mit navn på. Håber i forstår...
Ja, manden er selvfølgelig ikke gravid, men han spiser sådan og er også godt på vej til at se sådan ud

(Han har taget minimum 15 kg på! - De 10 af dem inden for det sidste år!)
Jeg ved virkelig ikke, hvordan jeg skal få ham til at tabe sig??? Jeg køber med vilje ikke usunde ting, for jeg VED, at han spiser det lige med det samme. Hvis han er ude at handle, kommer der altid en pose chips + dip med hjem, og er vi ude at handle sammen, skal jeg tale ham fra at købe noget usundt!

Jeg fødte her for 11 uger siden og nej, jeg har ikke levet vildt sundt under graviditeten, og derfor har min mand selvfølgelig heller ikke. MEN nu er jeg begyndt at træne, og må indrømme at jeg håbede, det kunne smitte lidt af på ham, men der sker bare intet!
Jeg foreslår, at vi kan gå ture osv. men det har ingen interesse. Jeg har også været mere "ond" og kommenteret det, men han bliver bare sur (ked af det) og så kommer vi ikke videre...
Han er selv irriteret over, at han ikke kan passe sit tøj, men heller ikke det er motivation nok. Hvad søren skal jeg gøre???
Vi har en barnedåb lige rundt om hjørnet og jeg KÆMPER for at se bare nogenlunde ud (Og jeg har altså lige født!), mens han bare er ligeglad?
Er bange for at min eneste mulighed snart er at trække "lyst-kortet" og sige han må tabe sig, hvis han fortsat ønsker, jeg skal tænde på ham