Når manden er gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Henriette Aaby skriver:

Super flot at du er ved at være nede i vægt igen. Tro mig jeg ved det ikke er let

Jeg forstår godt det er mega træls at få den tilbage på den måde. Og jeg forstår godt du bliver ked af det og såret. Jeg tænker at det måske er hans måde at afreagere på, hvilket ikke er særlig sødt faktisk.

Her synes jeg bare du skal trække på skulderen og sige "hmm der er forskel på fest og hverdag!!!" Og så lad den ligge. Eller sådan noget.

Tak Og nej det er ikke nemt hehe...

Ja, prøver også at sige der er forskel, men den er han ikke helt med på, så den er svær at lade ligge, men tro mig, jeg prøver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Kay

jeg tænker at det er vigtigere at kigge på hvad der ligger bag...

som jeg høre det... så vil han gerne tabe sig, men han er ikke motiveret til det... det vil sige at der er noget andet der "stjæler" den energi ??? noget han går og tænker på... eller et eller andet...

jeg taler af erfaring... jeg har selv tabt mange killo... jeg har vejet 120 og mangler sølle 7 kg. for at nå ned på min idial vægt... *suk*

men den sidste måned har min vægt bare stået stille... jeg vil så fucking gerne af med de sidste killo... men men men... motivationen er helt i bund... på trods af at alle roser mit vægt tab og taler om hvor flot og hvad ved jeg... og jeg ved jo 100% hvad der skal til for at få de sidste killo af... men jeg gør det bare ikke... fordi... ja motivationen er der bare ikke lige nu... der er noget helt andet jeg tænker over og der tager min energi...

så måske skal der lige arbejdes med noget andet før end han er klar til at arbejde på vægt tabet??

Anmeld

23. oktober 2011

Na-Wi

mortilflere skriver:

Fordi jeg syntes man skal elske meneskede bag det ydre ...

Jeg er da sikker på at ts elsker sin mand lige meget hvad, men i mine øjne er der da ikke noget forkert i at ville sine medmennesker det bedste.. og må sige at ts kun vil sin mand det bedste ved at få ham til at tabe sig.. overvægt er jo ikke godt for noget, og det kan jo blive så voldsomt at han får svært ved at lege med sine børn og det skal da ikke gå ud over dem.. Så tænker jeg også på mandens helbred der gør overvægt heller ikke noget godt..

Jeg syntes det er flot hun tør og vil tage fat i problemet så de kan få det løst, og mener bestemt ikke hun er strid på nogen måder, bare en god kone 

Anmeld

23. oktober 2011

mortilflere

Naannaa87 skriver:

Jeg er da sikker på at ts elsker sin mand lige meget hvad, men i mine øjne er der da ikke noget forkert i at ville sine medmennesker det bedste.. og må sige at ts kun vil sin mand det bedste ved at få ham til at tabe sig.. overvægt er jo ikke godt for noget, og det kan jo blive så voldsomt at han får svært ved at lege med sine børn og det skal da ikke gå ud over dem.. Så tænker jeg også på mandens helbred der gør overvægt heller ikke noget godt..

Jeg syntes det er flot hun tør og vil tage fat i problemet så de kan få det løst, og mener bestemt ikke hun er strid på nogen måder, bare en god kone 

Som jeg har skrevet er der oxo forskeld på om det er pga sygdom man er nervøs over eller om man bare syntes det er grimt

Anmeld

23. oktober 2011

Na-Wi

mortilflere skriver:

Som jeg har skrevet er der oxo forskeld på om det er pga sygdom man er nervøs over eller om man bare syntes det er grimt

jeg har ikke læst at det er sygedom der ligger bag hendes mands overvægt ? er der noget jeg har misset ? ..

Anmeld

23. oktober 2011

Henriette Aaby

Kay skriver:

som jeg høre det... så vil han gerne tabe sig, men han er ikke motiveret til det... det vil sige at der er noget andet der "stjæler" den energi ??? noget han går og tænker på... eller et eller andet...

jeg taler af erfaring... jeg har selv tabt mange killo... jeg har vejet 120 og mangler sølle 7 kg. for at nå ned på min idial vægt... *suk*

men den sidste måned har min vægt bare stået stille... jeg vil så fucking gerne af med de sidste killo... men men men... motivationen er helt i bund... på trods af at alle roser mit vægt tab og taler om hvor flot og hvad ved jeg... og jeg ved jo 100% hvad der skal til for at få de sidste killo af... men jeg gør det bare ikke... fordi... ja motivationen er der bare ikke lige nu... der er noget helt andet jeg tænker over og der tager min energi...

så måske skal der lige arbejdes med noget andet før end han er klar til at arbejde på vægt tabet??

Noget fuldstændig andet end emnet.

HOLD KÆFT hvor sejt!!! Manglende kg eller ej. Hvor er det bare livsbekræftende og motiverende for mig at høre om en der har kunne gøre det jeg skal i gang med fra nyt år.

TUSIND tak for det

Mange gange tillykke

Anmeld

23. oktober 2011

Kay

Henriette Aaby skriver:

Noget fuldstændig andet end emnet.

HOLD KÆFT hvor sejt!!! Manglende kg eller ej. Hvor er det bare livsbekræftende og motiverende for mig at høre om en der har kunne gøre det jeg skal i gang med fra nyt år.

TUSIND tak for det

Mange gange tillykke

Tak

men husk hvad jeg har skrevet... gør det når du er 100%klar til det og top ,motiveret... istedet for enn eller anden dato du har sat dig

Anmeld

23. oktober 2011

sarahb

For min ville det være et turn off at han går og er ked af det og ikke gør noget ved det. Det synes jeg bare er så plat.
Gå og brokker sig over det, er ked og så sidder man alligevel og æder.
Hvis en mand vejer 20 kg for meget men har det godt og er glad for sig selv, er det meget anderledes end hvis han vejer 20 kg for meget og er ked og ikk gør en fis ved det.

Så jeg vil sige hvis det var mig at, han tænder mig af ved ikke at hanke op i sig selv og gør noget i stedet for at sidde og ha selvmelidenhed!

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Ja, tanken har strejfet mig... tror du har ret. Tror arbejde og økonomi er det der tager alle hans kræfter... Desværre er det ikke noget vi sådan lige kan gøre noget ved Så der er nok lange udsigter til at han får motivationen til at passe lidt på sig selv...

Men hvor er du sej! Skide godt gået! (Ved godt at jeg bare er én i rækken, der kommer med komplimenter, men det er fandeme sejt!) De sidste kilo skal nok ryge... men det er altid de sidste der er de sværeste, så der skal man altså også være EKSTRA meget motiveret, for der begynder vægten så småt at stå stille

Glæder mig til at se før og efter billeder når de sidste 7kg er raslet af dig! for at energien snart vender tilbage

Anmeld

23. oktober 2011

Kay

Anonym skriver:

Ja, tanken har strejfet mig... tror du har ret. Tror arbejde og økonomi er det der tager alle hans kræfter... Desværre er det ikke noget vi sådan lige kan gøre noget ved Så der er nok lange udsigter til at han får motivationen til at passe lidt på sig selv...

Men hvor er du sej! Skide godt gået! (Ved godt at jeg bare er én i rækken, der kommer med komplimenter, men det er fandeme sejt!) De sidste kilo skal nok ryge... men det er altid de sidste der er de sværeste, så der skal man altså også være EKSTRA meget motiveret, for der begynder vægten så småt at stå stille

Glæder mig til at se før og efter billeder når de sidste 7kg er raslet af dig! for at energien snart vender tilbage

prøv at tage en snak med ham om hvad det er der fylder hoved... og hvis det er økonimi (bla.) så kan du jo foreslå ham at i sammen laver en madplan, og indkøbs liste... og at der i denne madplan er rum for 1 dag om ugen at i spiser lidt lækkert... chips eller slik eller sodavand... da det jo er blevet dyrer at købe disse ting... så det er for at hjælpe økonomien og ikke for at "straffe" ham...

og ja mit vægt tab er flot... men har også haft en pause på 1 år efter at havde tabt de første 20 kg. hvor motivationen bare ikke var der... og så kom den igen... og ja for mig har økonomi også meget med min motivation at gører

det er vigtigt at det er ham der finder motivationen... men gerne med hjælp... lige som med fold der gerne vil stoppe med at ryge... de stopper også først den dag at deres motivation er der 100%  selv om de virkelig gerne vil....

det er sværer end man lige tror...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.