Kay skriver:
jeg tænker at det er vigtigere at kigge på hvad der ligger bag...
som jeg høre det... så vil han gerne tabe sig, men han er ikke motiveret til det... det vil sige at der er noget andet der "stjæler" den energi ??? noget han går og tænker på... eller et eller andet...
jeg taler af erfaring... jeg har selv tabt mange killo... jeg har vejet 120 og mangler sølle 7 kg. for at nå ned på min idial vægt... *suk*
men den sidste måned har min vægt bare stået stille... jeg vil så fucking gerne af med de sidste killo... men men men... motivationen er helt i bund... på trods af at alle roser mit vægt tab og taler om hvor flot og hvad ved jeg... og jeg ved jo 100% hvad der skal til for at få de sidste killo af... men jeg gør det bare ikke... fordi... ja motivationen er der bare ikke lige nu... der er noget helt andet jeg tænker over og der tager min energi...
så måske skal der lige arbejdes med noget andet før end han er klar til at arbejde på vægt tabet??
Ja, tanken har strejfet mig... tror du har ret. Tror arbejde og økonomi er det der tager alle hans kræfter... Desværre er det ikke noget vi sådan lige kan gøre noget ved

Så der er nok lange udsigter til at han får motivationen til at passe lidt på sig selv...
Men hvor er du sej! Skide godt gået! (Ved godt at jeg bare er én i rækken, der kommer med komplimenter, men det er fandeme sejt!)

De sidste kilo skal nok ryge... men det er altid de sidste der er de sværeste, så der skal man altså også være EKSTRA meget motiveret, for der begynder vægten så småt at stå stille

Glæder mig til at se før og efter billeder når de sidste 7kg er raslet af dig!

for at energien snart vender tilbage
Anmeld