lotchen skriver:
Jeg er glad for at jeg ikke er i et parforhold hvor jeg kan få at vide, at der er lukket for det varme vand hvis ikke jeg taber mig.... Hvorfor er det så vigtigt for dig at han taber sig?
Tror ikke du ændrer noget ved at kritisere eller true med at lyst-kortet. Vis at du elsker ham oggerne vil støtte ham, men lad ham om tempoet.
Tror du har helt ret... er bare frustreret...
Kunne heller ikke finde på at sige, der var lukket for det varme vand, hvis ikke han begyndte at tabe sig... Det er bare sådan jeg har det, desværre... Ved godt det er super overfladisk, og jeg er absolut ikke stolt af det, men jeg har bare ikke lige så nemt ved at tænde på ham nu, som førhen...
Han har altid været lidt buttet, og det har jeg ikke haft noget imod, så det er ikke fordi jeg forlanger at der ikke må sidde fedt overhovedet og at der skal være markeret vaskebræt - slet ikke!
Jeg er bare super bekymret generelt. Både fordi jeg tænker, hvad det er der gør at han føler han har behov for at spise som han gør og fordi hans helbred skrænter! Han har problemer med ryggen og han er konstant træt... ingen energi overhovedet... det er bare så trist at se den mand man elsker være så ligeglad med sig selv...
Anmeld