Hvor ofte skifter i baby om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

Ka+Ma=Be

annec skriver:

8 uger i dag og gud hvor tiden dog flyver afsted

Ja hurtigere end man tror! Jeg kan heller ikke forstå, at Benjamin er 7 uger på mandag. Hvor bliver tiden dog af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Ka+Ma=Be

isabellamor skriver:

så har du bare en natteskider.. det er der jo ikke noget at gøre ved.. der er det bare frem med de våde klude og en tør ble til den lille numse.. afføring SKAL jo skiftes.. sådan er det.. 

det kan være det ændre sig.. 

DAMN! Kunne være dejligt hvis det ændrede sig Derfor jeg ville høre, hvordan det så ud hos andre. Om der var hold i, at det blev færre og færre natbleer.

Anmeld

21. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Wulffi89 skriver:

Ja hailie sover igennem nu fra 22 til 8-9 stykker og det har hun gjort 2 måneder nu.. vi har fået at vide vi ikke aner hvordan det er at have spædbarn, men så hun jo vågen hele dagen med 2 lure på 1-3 timer af gangen  så nem lille pige

Ej hvor luksus! 

Anmeld

21. oktober 2011

Isabella_mor

Katte87 skriver:

DAMN! Kunne være dejligt hvis det ændrede sig Derfor jeg ville høre, hvordan det så ud hos andre. Om der var hold i, at det blev færre og færre natbleer.

ja vi skiftede selvfølgelig altid efter hver gang der var skidt.. 

da villads var helt lille og da jeg ammede ham så sked han ALTID efter hvert måltid.. og der skulle han jo skiftes.. og jeg ammede jo hver 3-4 time.. og sådan var det i 3 måneder.... 

Anmeld

21. oktober 2011

Den lykkelige

Min datter har faktisk aldrig skidt om natten.. jeg skiftede en gang om natten.. men hun var jo også kun vågen en gang for at få mad  nu bliver hun ikke skiftet om natten..

Anmeld

21. oktober 2011

Hailiesmom11

Katte87 skriver:

Ej hvor luksus! 

Hehe Jep

Anmeld

21. oktober 2011

Happiness

Lukas har faktisk akdrig skidt om natten... Og han sked altså 6-8 gange pr dag de første mange uger Lidt skægt! Jeg skifter kun bleen hvis den er meget tung! Ellers lader jeg ham sove videre. For han vågner en del af at blive puslet

Anmeld

21. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Lukas har faktisk akdrig skidt om natten... Og han sked altså 6-8 gange pr dag de første mange uger Lidt skægt! Jeg skifter kun bleen hvis den er meget tung! Ellers lader jeg ham sove videre. For han vågner en del af at blive puslet

Hvor dejligt! Som  isabellamor skrev, så har jeg desværre nok en natteskider! hehe. Den er i hvert fald sikker hver gang 

Anmeld

21. oktober 2011

Lullaby

Jeg skifter kun om natten hvis der er tisset igennem eller der er lavet puha. Om natten skal der være så stille som muligt, ingen dikkedarer og intet rod med bleskift og andet. Min unger er blevet skiftet feks kl 23 hvis de skulle have babs der men ellers så først om morgenen når vi stod op..

Anmeld

22. oktober 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Det er nemlig også sådan jeg har det! Kan slet ikke bære tanken om, at han evt ligger der med aff. i bleen. Så skifter jeg ham hellere en gang for meget.

Det er bare anstrengende når han tisser på mig også!  hehe. Det ville være lidt nemmere og hurtigere hvis vi kunne undgå det

Hihi Nicklas tissede stort set aldrig på os tror det er sket 2 max 3 gang og han er altså 2½ år nu. men Naia hun tisser lige så snart hun får bleen af hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.