Godmorgen alle i friske kvinder ! Hvad skal du lave idag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

Mumto3

Vi skal i Det konglige Teater og se Bamse og kylling der 'balletter'.

Det glæder jeg mig vildt meget til!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Muffin_girl

mortilflere skriver:

Det var ikke sidste x vi gør det , der var kun 9 ud over os , og det er dejligt da Alberte har problemer med fremmede

Det forstår jeg godt

Anmeld

18. oktober 2011

Muffin_girl

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Åh så først din besked nu. Jeg stod op og gik med hunden. Fik vasket babydyne osv. så sengen er klar til brug når betten kommer. Tog en tur alene i Ikea og købte nogle ting. Så hjem og rydde op og støvsuge. Igår ordnede jeg kælderrum, så nu har jeg lige vasket nogle plast kasser med låg af, som jeg skal bruge til opbevaring i kælderen igen.

Vi regner med at blive på vores meget meget få kvm. for en stund, så vi vil lave kælderrummet om til et lille lager af bleer og den slags. Samt alt det vi ikke bruger så ofte - hobbyting etc. 

Må indrømme jeg er lidt træt nu, men skønt at kunne være aktiv i graviditeten, så det værdsætter jeg helt vildt 

Jeg har også først set din besked Men hold da op du har nået mange ting idag.. Hvor lidt kvm bor i da på? Men dejligt i har mulighed for lidt opbevaring i kælderen.. 

Anmeld

18. oktober 2011

lillemusen10

Skal ud at spise frokost med min mor og mødes med dejlige veninder senere på dagen til kaffehygge. Dejlig tirsdag (hvis der ses bort fra det kedelige efterårsvejr!)

Anmeld

18. oktober 2011

Muffin_girl

lillemusen10 skriver:

Skal ud at spise frokost med min mor og mødes med dejlige veninder senere på dagen til kaffehygge. Dejlig tirsdag (hvis der ses bort fra det kedelige efterårsvejr!)

Ej hvor hyggeligt 

Ja vejret er godt nok elendigt

Anmeld

18. oktober 2011

MisMille

Jeg sidder og arbejder hjemme  (kigger lidt på baby.dk også) hehe..

I eftermiddag kommer min mand hjem og henter mig, også skal vi til MD SCANNING  GLÆDER mig SÅ meget til at se den lille igen..!!

Anmeld

18. oktober 2011

Muffin_girl

MisMille skriver:

Jeg sidder og arbejder hjemme  (kigger lidt på baby.dk også) hehe..

I eftermiddag kommer min mand hjem og henter mig, også skal vi til MD SCANNING  GLÆDER mig SÅ meget til at se den lille igen..!!

Ej hvor dejligt.. Kan jeg godt forstå du glæder dig til 

Anmeld

18. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

AalborgPigen skriver:

Jeg har også først set din besked Men hold da op du har nået mange ting idag.. Hvor lidt kvm bor i da på? Men dejligt i har mulighed for lidt opbevaring i kælderen.. 

Knap 40 kvm. 2 mennesker, hund og snart bebs . Godt det ikke er for evigt, hehe. Til gengæld bor vi dejligt centralt og har en kanon gård som har et parklignende anlæg, hvor vi bruger meget tid. 

Anmeld

18. oktober 2011

Muffin_girl

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Knap 40 kvm. 2 mennesker, hund og snart bebs . Godt det ikke er for evigt, hehe. Til gengæld bor vi dejligt centralt og har en kanon gård som har et parklignende anlæg, hvor vi bruger meget tid. 

Ja det er godt nok lidt klemt da Men pyt med det.. 

Anmeld

19. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

AalborgPigen skriver:

Ja det er godt nok lidt klemt da Men pyt med det.. 

Ja.  det skal nok gå for en stund. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.