Godmorgen piger .
Jeg sidder oppe her kl 7.36 i min ferie ! Jeg skulle egentligt sove lidt længe .. Men kæresten skulle op halv syv, og så vågnede jeg. Plejer jeg ellers ikke.. Men så kunne jeg lige være sød og smøre en madpakke til ham..
Og nu har jeg så været i bad og lavet kaffe.. Så har min mor spurgt om hun skal komme en tur her kl.9 .. Så er jo fint nok jeg er oppe 
Idag skal jeg bare ordne en masse små ting, kigge på en ny seng, da vores gamle valgte at gå i stykker for 4 gang i lørdags.. (BILLIGE IKEA BRAS
) Rydde lidt op, og lave ansøgninger til elevplads..
Og så vil jeg bare slappe af.. Har haft en hård weekend, med arbejde..
Nu blev indlægget langt.. Hvad skal du lave IDAG ? 
Hav en forryggende ISKOLD morgen 
Åh så først din besked nu. Jeg stod op og gik med hunden. Fik vasket babydyne osv. så sengen er klar til brug når betten kommer. Tog en tur alene i Ikea og købte nogle ting. Så hjem og rydde op og støvsuge. Igår ordnede jeg kælderrum, så nu har jeg lige vasket nogle plast kasser med låg af, som jeg skal bruge til opbevaring i kælderen igen.
Vi regner med at blive på vores meget meget få kvm. for en stund, så vi vil lave kælderrummet om til et lille lager af bleer og den slags. Samt alt det vi ikke bruger så ofte - hobbyting etc.
Må indrømme jeg er lidt træt nu, men skønt at kunne være aktiv i graviditeten, så det værdsætter jeg helt vildt 
Anmeld