Godmorgen alle i friske kvinder ! Hvad skal du lave idag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

Simon's moar <3

AalborgPigen skriver:

Har ikke haft tid til at logge på .. 

Fandt i på nogle ideer? 

Hvad lavede i, i trylledej?

Vi lavede lidt forskelligt, nogle former som Simon skal male i morgen, så gik vi i fakta for at handle ind til at vi sku lave boller her i eftermiddag, men sofaen og tv'et kaldte mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Muffin_girl

Simon's moar <3 skriver:

Vi lavede lidt forskelligt, nogle former som Simon skal male i morgen, så gik vi i fakta for at handle ind til at vi sku lave boller her i eftermiddag, men sofaen og tv'et kaldte mere

Hyggeligt..og jeg kender godt det med sofaen

Anmeld

17. oktober 2011

Muffin_girl

camilla_agermose skriver:

Det gik faktisk helt ok.

Der har været 221 ansøgninger og 5 til samtale (så er faktisk lidt stolt). Men det job jeg var til samtale vedr. er uden tvivl midlertidigt da det kun er 25 timer i ugen - og det duer ikke.

De kørte også meget i om jeg sagde jobbet op hvis der kom en fuldtidsstilling et andet sted - måtte da gøre mit bedste for at lade dem tro det. Men nu må vi se. har også en samtale i næste uge.

Det er da flot klaret .. 5 ud af 221 !! 

Håber du snart finder en løsning.. 

Anmeld

17. oktober 2011

Simon's moar <3

AalborgPigen skriver:

Hyggeligt..og jeg kender godt det med sofaen

Ja meget

Puha ja, den er ikke altid for go at ha stående !

Anmeld

17. oktober 2011

Muffin_girl

Simon's moar <3 skriver:

Ja meget

Nej den springer på en

Anmeld

17. oktober 2011

Muffin_girl

Simon's moar <3 skriver:

Ja meget

Nej den springer på en

Anmeld

17. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Godmorgen piger . 

Jeg sidder oppe her  kl 7.36 i min ferie ! Jeg skulle egentligt sove lidt længe .. Men kæresten skulle op halv syv, og så vågnede jeg. Plejer jeg ellers ikke.. Men så kunne jeg lige være sød og smøre en madpakke til ham..

Og nu har jeg så været i bad og lavet kaffe.. Så har min mor spurgt om hun skal komme en tur her kl.9 .. Så er jo fint nok jeg er oppe

Idag skal jeg bare ordne en masse små ting, kigge på en ny seng, da vores gamle valgte at gå i stykker for 4 gang i lørdags.. (BILLIGE IKEA BRAS) Rydde lidt op, og lave ansøgninger til elevplads..

Og så vil jeg bare slappe af.. Har haft en hård weekend, med arbejde.. 

Nu blev indlægget langt.. Hvad skal du lave IDAG ?

Hav en forryggende ISKOLD morgen

Åh så først din besked nu. Jeg stod op og gik med hunden. Fik vasket babydyne osv. så sengen er klar til brug når betten kommer. Tog en tur alene i Ikea og købte nogle ting. Så hjem og rydde op og støvsuge. Igår ordnede jeg kælderrum, så nu har jeg lige vasket nogle plast kasser med låg af, som jeg skal bruge til opbevaring i kælderen igen.

Vi regner med at blive på vores meget meget få kvm. for en stund, så vi vil lave kælderrummet om til et lille lager af bleer og den slags. Samt alt det vi ikke bruger så ofte - hobbyting etc. 

Må indrømme jeg er lidt træt nu, men skønt at kunne være aktiv i graviditeten, så det værdsætter jeg helt vildt 

Anmeld

17. oktober 2011

Simon's moar <3

AalborgPigen skriver:

Nej den springer på en

Haha ja Og man sidder for det meste godt fast !

Anmeld

18. oktober 2011

mortilflere

AalborgPigen skriver:

KL 6!! Hold da helt op.. Men sikken hyggeligt..

Det var ikke første x vi gør det , der var kun 9 ud over os , og det er dejligt da Alberte har problemer med fremmede

Anmeld

18. oktober 2011

mortilflere

AalborgPigen skriver:

KL 6!! Hold da helt op.. Men sikken hyggeligt..

Det var ikke sidste x vi gør det , der var kun 9 ud over os , og det er dejligt da Alberte har problemer med fremmede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.