Godmorgen alle i friske kvinder ! Hvad skal du lave idag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

Muffin_girl

LunaLykke skriver:

Jeg er i sommerhus med mine forældre, og i dag kommer min kæreste også op. Har ikke set ham hele weekenden, så glæder mig helt vildt til han kommer og så skal vi ellers bare hygge i dag .

Ej hvor hyggeligt  

Og dejligt at din kæreste kommer op.. God tur i sommerhus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Muffin_girl

Rosa skriver:

Jeg har afleveret pomfritten i vuggeren, og nu skal jeg liiige ha' en skraber, og så i gang med specialet 

God dag til alle 

Hav en god dag  

Og good luck med specialet

Anmeld

17. oktober 2011

Muffin_girl

mortilflere skriver:

Mig og 3 unger stod op kl 6 og kørte i svæmme hallen nu spiser vi og slapper af

så skal jeg gøre mandags rent + der kommer nabo børn når deres mor skal sove efter natte vagt

KL 6!! Hold da helt op.. Men sikken hyggeligt..

Anmeld

17. oktober 2011

Muffin_girl

Lysetsengel skriver:

Skal på CVA kursus

Og i aften skal der hygges med Halloween tema sammen med 3 veninder og min søster

Og så selvfølgelig også bette manden

Hvad er CVA kursus? 

Og sikken en dejlig hyggelig aften 

Anmeld

17. oktober 2011

Muffin_girl

Simon's moar <3 skriver:

Skal ikke lave det helt store, Simon er hjemme da hans dp har ferie, og er ikke så vild med hans gæstedp, så vi holder ferie  
Vi er lige blevet færdig med at lave trylledej, som nu er i ovnen.. Ellers ved jeg ikke hvad vi skal lave, nogle ideer?
Måske vi bare skal slappe af, indtil kæresten har fri fra skole kl. 13 og kommer hjem igen  

Har ikke haft tid til at logge på .. 

Fandt i på nogle ideer? 

Hvad lavede i, i trylledej?

Anmeld

17. oktober 2011

Muffin_girl

Simon's moar <3 skriver:

Skal ikke lave det helt store, Simon er hjemme da hans dp har ferie, og er ikke så vild med hans gæstedp, så vi holder ferie  
Vi er lige blevet færdig med at lave trylledej, som nu er i ovnen.. Ellers ved jeg ikke hvad vi skal lave, nogle ideer?
Måske vi bare skal slappe af, indtil kæresten har fri fra skole kl. 13 og kommer hjem igen  

Har ikke haft tid til at logge på .. 

Fandt i på nogle ideer? 

Hvad lavede i, i trylledej?

Anmeld

17. oktober 2011

Muffin_girl

camilla_agermose skriver:

Uhh Jamen jeg går hjemme for tiden (desværre). Men jeg vågnede også da min kæreste tog afsted på arbejde halv 7. så mit forsøg på at sove længe idag gik i vasken.

MEN idag skal jeg til JOBSAMTALE - så hep på mig allesammen:-D

HVORDAN GIK JOBSAMTALEN ?  

Ej hvor er jeg spændt 

Anmeld

17. oktober 2011

Muffin_girl

chael skriver:

Ja det er sådan en hørescreening, hvor de skal have målt nogen svingninger i øret, hvor man kan se om de har normal hørelse eller ej Og så en hælprøve, som er en blodprøve de tager, for noget stofskifte sygdom.
Men han har fin hørelse og har ingen stofskifte sygdomme

Og falsk strubehoste er en virus der sætter sig på strubehovedet og så lyder det som en søløve når man hoster

*Camilla

Så ved jeg det Så blev jeg det klogere 

Anmeld

17. oktober 2011

birthee

AalborgPigen skriver:

Sikken en dejlig dag.. 

Og hav en god ferie og tur til det mørke jylland

Tak skal du have

Anmeld

17. oktober 2011

camilla_agermose

AalborgPigen skriver:

HVORDAN GIK JOBSAMTALEN ?  

Ej hvor er jeg spændt 

Det gik faktisk helt ok.

Der har været 221 ansøgninger og 5 til samtale (så er faktisk lidt stolt). Men det job jeg var til samtale vedr. er uden tvivl midlertidigt da det kun er 25 timer i ugen - og det duer ikke.

De kørte også meget i om jeg sagde jobbet op hvis der kom en fuldtidsstilling et andet sted - måtte da gøre mit bedste for at lade dem tro det. Men nu må vi se. har også en samtale i næste uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.