Godmorgen alle i friske kvinder ! Hvad skal du lave idag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

mortilflere

Mig og 3 unger stod op kl 6 og kørte i svæmme hallen nu spiser vi og slapper af

så skal jeg gøre mandags rent + der kommer nabo børn når deres mor skal sove efter natte vagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Lysetsengel

Skal på CVA kursus

Og i aften skal der hygges med Halloween tema sammen med 3 veninder og min søster

Og så selvfølgelig også bette manden

Anmeld

17. oktober 2011

Simon's moar <3

Skal ikke lave det helt store, Simon er hjemme da hans dp har ferie, og er ikke så vild med hans gæstedp, så vi holder ferie  
Vi er lige blevet færdig med at lave trylledej, som nu er i ovnen.. Ellers ved jeg ikke hvad vi skal lave, nogle ideer?
Måske vi bare skal slappe af, indtil kæresten har fri fra skole kl. 13 og kommer hjem igen  

Anmeld

17. oktober 2011

camilla_agermose

Uhh Jamen jeg går hjemme for tiden (desværre). Men jeg vågnede også da min kæreste tog afsted på arbejde halv 7. så mit forsøg på at sove længe idag gik i vasken.

MEN idag skal jeg til JOBSAMTALE - så hep på mig allesammen:-D

Anmeld

17. oktober 2011

Muffin_girl

chael skriver:

Skal på Hillerød hospital med baby og have lavet PKU høretest.

Så skal vi handle og pleje vores ældste datter, der er hjemme med falsk strubehoste og feber

Den mellemste skal i børnehave.

*Camilla

PKU høretest`?

Træls med falsk strubehoste - aner faktisk ikke hvad det er ?

Anmeld

17. oktober 2011

Muffin_girl

Isabeau skriver:

Godmorgen

Jamen, jeg havde en datter som kom ind kl. 6.16 i morges, og så snuede vi videre til kl. 6.55 hvor vækkeuret egentlig først ringede og vi skulle op. Farmand skulle på arbejde, men havde lidt avs i maven idag (har vi alle faktisk mere eller mindre )

Så han holder fri (sover lige nu), og jeg sidder her med min morgenkaffe efter at ha´ afleveret Stella i gæstepleje, da min dagplejer har ferie.

Går på barsel om 17 dage, kom jeg til og se Går godt nok sygemeldt lige nu pga. ryggen, men jeg glæder mig nu til at jeg ikke skal "stå til regnskab" for nogen - og 1 år frem

Men dagen idag står på afslapning, typisk mandag Lige lidt rengøring som jeg plejer, og lidt maling på ungernes værelse. Ellers ikke det vilde.

Ha´ en god dag alle I dejlige damer

Træls med ondt i maven  

Og lyder dejligt du skal på barsel, så du kan få lidt ro

Anmeld

17. oktober 2011

Muffin_girl

schonert skriver:

Gør HELE huset rent  nogen der ville hjælpe? skal nok bage kage, til den der kommer og hjælper  - Så måske kommer min kæreste hjem efter mange dage på havet.. 

Jeg ville godt have hjulpet dig nu når der var kage Men du er sikkert færdig nu. Hihi 

Anmeld

17. oktober 2011

Muffin_girl

Lone Jakobsen skriver:

jeg har ferie, så skal i bilka med 3 af børnene den 4. har valgt at lege hos en kamerat i stedet for

manden er på arbejde det meste af ugen, så det er bare en rigtig hygge uge i børnenes tegn

Ej hvor hyggeligt  

Hav en god uge i børnehøjde 

Anmeld

17. oktober 2011

chael

AalborgPigen skriver:

PKU høretest`?

Træls med falsk strubehoste - aner faktisk ikke hvad det er ?

Ja det er sådan en hørescreening, hvor de skal have målt nogen svingninger i øret, hvor man kan se om de har normal hørelse eller ej Og så en hælprøve, som er en blodprøve de tager, for noget stofskifte sygdom.
Men han har fin hørelse og har ingen stofskifte sygdomme

Og falsk strubehoste er en virus der sætter sig på strubehovedet og så lyder det som en søløve når man hoster

*Camilla

Anmeld

17. oktober 2011

Muffin_girl

birthee skriver:

Herhjemme skal der lige støvsuges og gøres lidt rent... elllers skal jeg have klippet en masse stof i stykker til tøj til mine 2 børn, som jeg købte i weekenden  så skal der så småt kigges på hvad jeg skal have pakket til mig og børnene inden vi skal et par dage til jylland på lidt ferie...

God dag!!!

Sikken en dejlig dag.. 

Og hav en god ferie og tur til det mørke jylland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.