AalborgPigen skriver:
Godmorgen piger .
Jeg sidder oppe her kl 7.36 i min ferie ! Jeg skulle egentligt sove lidt længe .. Men kæresten skulle op halv syv, og så vågnede jeg. Plejer jeg ellers ikke.. Men så kunne jeg lige være sød og smøre en madpakke til ham..
Og nu har jeg så været i bad og lavet kaffe.. Så har min mor spurgt om hun skal komme en tur her kl.9 .. Så er jo fint nok jeg er oppe 
Idag skal jeg bare ordne en masse små ting, kigge på en ny seng, da vores gamle valgte at gå i stykker for 4 gang i lørdags.. (BILLIGE IKEA BRAS
) Rydde lidt op, og lave ansøgninger til elevplads..
Og så vil jeg bare slappe af.. Har haft en hård weekend, med arbejde..
Nu blev indlægget langt.. Hvad skal du lave IDAG ? 
Hav en forryggende ISKOLD morgen 
Godmorgen 
Jamen, jeg havde en datter som kom ind kl. 6.16 i morges, og så snuede vi videre til kl. 6.55 hvor vækkeuret egentlig først ringede og vi skulle op. Farmand skulle på arbejde, men havde lidt avs i maven idag
(har vi alle faktisk mere eller mindre
)
Så han holder fri (sover lige nu), og jeg sidder her med min morgenkaffe efter at ha´ afleveret Stella i gæstepleje, da min dagplejer har ferie.
Går på barsel om 17 dage, kom jeg til og se
Går godt nok sygemeldt lige nu pga. ryggen, men jeg glæder mig nu til at jeg ikke skal "stå til regnskab" for nogen - og 1 år frem 
Men dagen idag står på afslapning, typisk mandag
Lige lidt rengøring som jeg plejer, og lidt maling på ungernes værelse. Ellers ikke det vilde.
Ha´ en god dag alle I dejlige damer