Godmorgen alle i friske kvinder ! Hvad skal du lave idag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.555 visninger
50 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. oktober 2011

Muffin_girl

Godmorgen piger . 

Jeg sidder oppe her  kl 7.36 i min ferie ! Jeg skulle egentligt sove lidt længe .. Men kæresten skulle op halv syv, og så vågnede jeg. Plejer jeg ellers ikke.. Men så kunne jeg lige være sød og smøre en madpakke til ham..

Og nu har jeg så været i bad og lavet kaffe.. Så har min mor spurgt om hun skal komme en tur her kl.9 .. Så er jo fint nok jeg er oppe

Idag skal jeg bare ordne en masse små ting, kigge på en ny seng, da vores gamle valgte at gå i stykker for 4 gang i lørdags.. (BILLIGE IKEA BRAS) Rydde lidt op, og lave ansøgninger til elevplads..

Og så vil jeg bare slappe af.. Har haft en hård weekend, med arbejde.. 

Nu blev indlægget langt.. Hvad skal du lave IDAG ?

Hav en forryggende ISKOLD morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Dinna88

Afslappende dag du går i møde

Jeg bliver hentet nu her halv 9 af min svoger, søster og niece og så skal vi til Aarhus (min svoger kører videre i skole) og shoppe og få lavet en build a bear  Jeg er ikke super ofte i Aarhus, men er der i dag fra halv ti til 16, så skal der shoppes (for de penge jeg egentlig ikke må bruge, haha)  Glæder mig rigtig meget.

Anmeld

17. oktober 2011

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Afslappende dag du går i møde

Jeg bliver hentet nu her halv 9 af min svoger, søster og niece og så skal vi til Aarhus (min svoger kører videre i skole) og shoppe og få lavet en build a bear  Jeg er ikke super ofte i Aarhus, men er der i dag fra halv ti til 16, så skal der shoppes (for de penge jeg egentlig ikke må bruge, haha)  Glæder mig rigtig meget.

Ej hvor lyder det som om du får en hyggelig dag Jeg har aldrig set sådan en build a bear blive lavet.. Syntes egentligt det er lidt uhyggeligt 

Men nyd dagen i Aarhus.. Min kæreste kommer jo derfra.. Så jeg er dernede TIT.. Skal også derned i weekenden.. 

Og hold på pengepungen, selvom det er skide svært

Anmeld

17. oktober 2011

chael

AalborgPigen skriver:

Godmorgen piger . 

Jeg sidder oppe her  kl 7.36 i min ferie ! Jeg skulle egentligt sove lidt længe .. Men kæresten skulle op halv syv, og så vågnede jeg. Plejer jeg ellers ikke.. Men så kunne jeg lige være sød og smøre en madpakke til ham..

Og nu har jeg så været i bad og lavet kaffe.. Så har min mor spurgt om hun skal komme en tur her kl.9 .. Så er jo fint nok jeg er oppe

Idag skal jeg bare ordne en masse små ting, kigge på en ny seng, da vores gamle valgte at gå i stykker for 4 gang i lørdags.. (BILLIGE IKEA BRAS) Rydde lidt op, og lave ansøgninger til elevplads..

Skal på Hillerød hospital med baby og have lavet PKU høretest.

Så skal vi handle og pleje vores ældste datter, der er hjemme med falsk strubehoste og feber

Den mellemste skal i børnehave.

*Camilla

Anmeld

17. oktober 2011

Nolle

Gør HELE huset rent  nogen der ville hjælpe? skal nok bage kage, til den der kommer og hjælper  - Så måske kommer min kæreste hjem efter mange dage på havet.. 

Anmeld

17. oktober 2011

Lone Jakobsen

jeg har ferie, så skal i bilka med 3 af børnene den 4. har valgt at lege hos en kamerat i stedet for

manden er på arbejde det meste af ugen, så det er bare en rigtig hygge uge i børnenes tegn

Anmeld

17. oktober 2011

birthee

Herhjemme skal der lige støvsuges og gøres lidt rent... elllers skal jeg have klippet en masse stof i stykker til tøj til mine 2 børn, som jeg købte i weekenden  så skal der så småt kigges på hvad jeg skal have pakket til mig og børnene inden vi skal et par dage til jylland på lidt ferie...

God dag!!!

Anmeld

17. oktober 2011

lycly

Jeg er i sommerhus med mine forældre, og i dag kommer min kæreste også op. Har ikke set ham hele weekenden, så glæder mig helt vildt til han kommer og så skal vi ellers bare hygge i dag .

Anmeld

17. oktober 2011

Rosa

Jeg har afleveret pomfritten i vuggeren, og nu skal jeg liiige ha' en skraber, og så i gang med specialet 

God dag til alle 

Anmeld

17. oktober 2011

Isabeau

AalborgPigen skriver:

Godmorgen piger . 

Godmorgen

Jamen, jeg havde en datter som kom ind kl. 6.16 i morges, og så snuede vi videre til kl. 6.55 hvor vækkeuret egentlig først ringede og vi skulle op. Farmand skulle på arbejde, men havde lidt avs i maven idag (har vi alle faktisk mere eller mindre )

Så han holder fri (sover lige nu), og jeg sidder her med min morgenkaffe efter at ha´ afleveret Stella i gæstepleje, da min dagplejer har ferie.

Går på barsel om 17 dage, kom jeg til og se Går godt nok sygemeldt lige nu pga. ryggen, men jeg glæder mig nu til at jeg ikke skal "stå til regnskab" for nogen - og 1 år frem

Men dagen idag står på afslapning, typisk mandag Lige lidt rengøring som jeg plejer, og lidt maling på ungernes værelse. Ellers ikke det vilde.

Ha´ en god dag alle I dejlige damer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.