er det fair??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Hvilket følger med? At være hjemme flere dage i træk fra sit arbejde hvis farmor eller mormor har mulighed for at passe? 
Det kan jeg simpelthen ikke se noget galt i.....

Forstår ikke hvorfor du opretter indlægget, du har jo allerede en negativ mening om den du skriver om, og vil vel egentlig bare have opbakning/bekræftet denne........ 

jeg har lige lukket ned for debatten.

kan godt se at min mening kom lidt for meget til udtryk i indlægget - skullehave været mere objektiv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Det gør som sådan heller ikke noget at du spørger, det er tonen du spørger i, som springer MIG i øjnene.. Du har jo allerede en mening, og kommer med forholdsvis mange oplysninger om familien, og det synes jeg ikke er i orden, hvis det bare er en forespørgsel om, hvorvidt det er okay eller ej..

kan godt se at min både at formulere mig på er lidt forkastelig.. Skulle nok lige have fordøjet det inden jeg skrev så mit indlæg kunne være mere objektiv. det beklager jeg. Lukker ned nu

Anmeld

16. oktober 2011

Loa

Følger det ikke med når man har børn? Jeg har da stadig job på trods af at have været hjemme med mine børn ved sygdom. Selvfølgelig har manden også taget sine ture og psning har også været nødvendigt til sygperioder der tog længere tid - den store har været meget syg og vi har benyttet os meget af farmor og Oldemor som begge går hjemme.

Dobbelt...

Anmeld

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Jeg syntes ikke det følger med når man får børn, at man SKAL blive hjemme, hvis man har muligheden for at få passet den lille hos en barnet er tryg hos... 

Undre mig lidt over du opretter indlægget? Du har vel allerede en negativ holdning over for dem du skriver om, og vil vel egentlig bare bekræftes i den?

læs ovenfor

Anmeld

16. oktober 2011

Laura.

SjeBets skriver:

kan ikke helt forstå folks konstanten tjekken om det andre gør er ok , fordi de selv finder det forkastelig, hvis man ikke finder det ok, sig det til dem der gør det istedet for at sidde her og fortælle alle andre det. 

jeg kan ikke se noget galt i det. Hvis barnet har en god kontakt til dem som skal passe det, om det er 1-2 eller 10 overnatninger 

Jeg fik faktisk den samme tanke - synes det er en mærkelig tendens men også lidt trist... der er efterhånden mange af de tråde..

Anmeld

16. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

okay måske bare mig der er for pylret med mine 3 børn.

Jeg har selv lige haft syge børn i halvanden uge og jeg har været nødsaget til, at mormor og farmor skulle passe dem. Havde selv de to første dage hjemme med dem. Alternativet var, at vi skulle tage ferie og det vil sige mindre ferie med børnene.

Anmeld

16. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det er også det jeg tænker. Det er jo knapt så rart i forvejen at være syg hvis mor og far så "forlader" en så er det da ekstra øv.

Men hvorfor er jeg ikke ligeglad med hvad de gør og ikke gør? Så længe jeg ved at det jeg gør er det rigtige for mig?

Fordi det sidder dybt i normale forældre og den logiske sans, at det gør man ikke. Man forlader ikke et sygt barn..det hænger sammen med en elelr anden form for instinkt, tror jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.