er det fair??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

Jeg synes at det er helt i orden. Det må jo være op til de enkelte forældre.

Jeg ved ikke om jeg selv kunne finde på det - det kommer helt an på sygdommen og hvad grunden til pasning er..

Okay tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Nu er børn jo forskellige... MEN jeg tror ikke at små børn har det så godt med at være adskilt fra forældrene i flere dage ad gangen...

Jeg ville ikke lade min søn være væk fra mig i flere dage... og slet ikke hvis han er syg?!

Det tænker jeg også.- barnet er jo ikke engang fyldt 1 endnu og har udsigter til at være væk hjemmefra i min. 2 overnatninger.

Anmeld

16. oktober 2011

Frk Mig

jeg kunne godt finde på at få passet Noah ude hvis jeg skulle arbejde .. og det måske var fra 7-15 .. Men ingen overnatninger ..  (han er dog os 25 mdr) Men da han var de 7½ mdr ja hvis det var noget vigtig jeg skulle .. 

Anmeld

16. oktober 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Er det rimeligt at lade et lille barn på 7 ½ mdr blive passet ude når det er sygt?

Det er første sygdomsperiode dette lille nips på blot 6 kg er ramlet ind i og forældrene vil lade barnet passe ude med overnatning (i første omgang 2-3 dage hvorefter barnet vil blive passet andetssted hvis ikke det er rask)

Det er slet ikke min hovedpine, det ved jeg, jeg spørger fordi jeg kan mærke en irritation og lige vil høre om det er mig der er for pirrelig.

Hold en pæn tone!

Asta har været passet hos mormor og morfar imens hun har været syg, men dog ikke med overnatning.. så er hun blevet hentet inden sengetid, og kun været der om dagen.. Men kun hvis vi virkelig ikke har kunnet få det til at fungere anderledes...

Anmeld

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frk Mig skriver:

jeg kunne godt finde på at få passet Noah ude hvis jeg skulle arbejde .. og det måske var fra 7-15 .. Men ingen overnatninger ..  (han er dog os 25 mdr) Men da han var de 7½ mdr ja hvis det var noget vigtig jeg skulle .. 

Okay.. Han er jo også noget ældre

Anmeld

16. oktober 2011

serinasmor

Anonym skriver:

jeg tror de har et udemærket forhold.

måske kommer det også an på hvordan barnet er sygt .. skoldkopper fx smitter helt enormt men det er ikke alle der bliver direkte syge af det ... eller har det vildt dårligt ... barnet må stadig ikke komme i dp/vs ...

ville nok selv have mine betænkninger hvis det var høj feber og et meget sløjt barn ... men knopper og ellers ikke synligt syg .. ingen problemer

Anmeld

16. oktober 2011

Moster Lagkage

Anonym skriver:

moderen har intet arbejde men hjælper en veninde på hendes indtil det nye år hvor hun så bliver ansat det samme sted.b dvs hun får ingen penge for det eller noget som helst. Hun får stadig barsels/opsigelse fra tidl. job.

jeg tænker lige om du ikke kommer med ret mange oplysninger, syntes da at der er mange små detaljer som gør at man måske kunne gætte hvem det var (hvis man kendte dem) hvis det var mig der blev hængt ud på denne måde, ville jeg måske blive lidt varm, også selvom du er anonym.

så vil jeg også lige påpege hvor nemt der er at dømme andre, der kan jo være faktore som folk udefra ikke ved noget om. men det er jo som sagt så nemt at dømme andre, man får det jo så godt med sig selv. (derfor jeg ville ønske jeg kunne se de unge mødre

Anmeld

16. oktober 2011

K&S

Anonym skriver:

Er det rimeligt at lade et lille barn på 7 ½ mdr blive passet ude når det er sygt?

Det er første sygdomsperiode dette lille nips på blot 6 kg er ramlet ind i og forældrene vil lade barnet passe ude med overnatning (i første omgang 2-3 dage hvorefter barnet vil blive passet andetssted hvis ikke det er rask)

Det er slet ikke min hovedpine, det ved jeg, jeg spørger fordi jeg kan mærke en irritation og lige vil høre om det er mig der er for pirrelig.

Hold en pæn tone!

Det kan jeg ikke se problemet i, så længe barnet passes af en, det er tryg ved  Jeg synes, det er dejligt, at de har muligheden for at få passet deres barn, så det ikke er nødvendigt at holde barn-syg-dag - de skal nok blive brugt  Jeg ville dog selv hente barnet hver dag, så h*n sov hjemme hos forældrene

Jeg var på kursus i 14 dage (i min barsel), da Anton var 8 måneder.

Planen havde hele tiden været, at Anton skulle passes hos farmor i de 14 dage, da hun ikke arbejder. Han blev desværre syg onsdag i den 1. uge, jeg var afsted, men jeg afbrød ikke mit kursus. Anton blev passet hos farmor, selvom han var syg  

Jeg er ikke så sart ang. pasning af små børn

Anmeld

16. oktober 2011

SjeBets

kan ikke helt forstå folks konstanten tjekken om det andre gør er ok , fordi de selv finder det forkastelig, hvis man ikke finder det ok, sig det til dem der gør det istedet for at sidde her og fortælle alle andre det. 

jeg kan ikke se noget galt i det. Hvis barnet har en god kontakt til dem som skal passe det, om det er 1-2 eller 10 overnatninger 

Anmeld

16. oktober 2011

Valle81

K&S skriver:

Det kan jeg ikke se problemet i, så længe barnet passes af en, det er tryg ved  Jeg synes, det er dejligt, at de har muligheden for at få passet deres barn, så det ikke er nødvendigt at holde barn-syg-dag - de skal nok blive brugt  Jeg ville dog selv hente barnet hver dag, så h*n sov hjemme hos forældrene

Jeg var på kursus i 14 dage (i min barsel), da Anton var 8 måneder.

Planen havde hele tiden været, at Anton skulle passes hos farmor i de 14 dage, da hun ikke arbejder. Han blev desværre syg onsdag i den 1. uge, jeg var afsted, men jeg afbrød ikke mit kursus. Anton blev passet hos farmor, selvom han var syg  

Jeg er ikke så sart ang. pasning af små børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.