Zeus skriver:
Synes du selv at din tråd er holdt i en "pæn tone"? Eller at den er startet med "gode intentioner", eller i "god stemning"?
Hvorfor overhovedet skrive det her indlæg, hvis du selv mener at det er forkasteligt? Hvad nytte gør den dig/forældrene/barnet?
Det er i hvert fald hverken god smag, værdighed, eller godt venindeskab, den er skrevet på.... Så fej for din egen dør, inden du skriver jeg skal skrive pænt 
Jeg skriver og spørger om det er mig der er galt på den eller om det er normen i dag at man får passet sine børn ude ved sygdom.. Skriver netop at det IKKE er min hovedpine, men om JEG er for pirrelig!!!!!
Mine børn er NOGET ældre og da de var helt små var det mig eller min mand som var hjemme ved dem - de blev holdt i trygge rammer. Jeg er meget pjevset når det kommer til mine børn og jeg er nok også¨for pjevset.
Jeg kan se at folks meninger er meget forskellige at nogle mener man godt kan lade sine børn passe ved sygdom og andre mener man ikke kan.. Jeg accepterer folks indlæg og tager den på mig at det nok bare mig der er for pirrelig. Godt jeg ikke har små børn i dag - ville nok ikke kunne klare presset fra samfundet,. krisetiden osv.. Jobsne hænger ikke længere på træerne og der må være noget press udefra også.
Tak for jeres svar alle sammen. Lukker den nu, da det åbenbart genere nogle at der bliver oprettet sådanne et indlæg! God dag alle sammen.
Anmeld