er det fair??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.397 visninger
46 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er det rimeligt at lade et lille barn på 7 ½ mdr blive passet ude når det er sygt?

Det er første sygdomsperiode dette lille nips på blot 6 kg er ramlet ind i og forældrene vil lade barnet passe ude med overnatning (i første omgang 2-3 dage hvorefter barnet vil blive passet andetssted hvis ikke det er rask)

Det er slet ikke min hovedpine, det ved jeg, jeg spørger fordi jeg kan mærke en irritation og lige vil høre om det er mig der er for pirrelig.

Hold en pæn tone!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Er det rimeligt at lade et lille barn på 7 ½ mdr blive passet ude når det er sygt?

Det er første sygdomsperiode dette lille nips på blot 6 kg er ramlet ind i og forældrene vil lade barnet passe ude med overnatning (i første omgang 2-3 dage hvorefter barnet vil blive passet andetssted hvis ikke det er rask)

Det er slet ikke min hovedpine, det ved jeg, jeg spørger fordi jeg kan mærke en irritation og lige vil høre om det er mig der er for pirrelig.

Hold en pæn tone!

hvad ligger til grunde for det?

Er barnet tæt knyttet til f.eks mormor og er forældrene ikke særlig resource stærke så synes jeg klart det er bedre at barnet befinder sig hos sin mormor. 

Anmeld

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

hvad ligger til grunde for det?

Er barnet tæt knyttet til f.eks mormor og er forældrene ikke særlig resource stærke så synes jeg klart det er bedre at barnet befinder sig hos sin mormor. 

Jeg tror de har et rimeligt forhold.. Forældrene er normalt ressourcestærke.

Anmeld

16. oktober 2011

2721

Jeg syntes det er forkert og ville aldrig selv gøre det og bliver også foraget, men de har forhåbentlig en god grund.

Anmeld

16. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det kan jeg ikke se noget galt i

Anmeld

16. oktober 2011

MorDk

Altså nu ved jeg ikke hvad der ligger til grund for det... MEN jeg vil personligt ALDRIG lade min syge søn blive passet af andre ( i flere dage) Min søn skal da være hos mig!!!

Anmeld

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

Puslingen skriver:

Jeg syntes det er forkert og ville aldrig selv gøre det og bliver også foraget, men de har forhåbentlig en god grund.

jeg tror de tænker at fordi barnet er startet i inst og er vant til at være væk fra mor og far så gør det ikke spor. Jeg ville heller aldrig selv gøre det og det er derfor jeg spørger jer. Jeg har været utrolig forarget over dette forældrepar.

Anmeld

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Altså nu ved jeg ikke hvad der ligger til grund for det... MEN jeg vil personligt ALDRIG lade min syge søn blive passet af andre ( i flere dage) Min søn skal da være hos mig!!!

grunden er at de slipper for at tage fri fra arbejde - det er grunden.

Anmeld

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Det kan jeg ikke se noget galt i

okay måske bare mig der er for pylret med mine 3 børn.

Anmeld

16. oktober 2011

2721

Okay, det syntes jeg ikke r okay!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.