Frøken J. skriver:
Så er der update. Jeg har været ved lægen, og jeg har desværre brystbetændelse, så jeg har fået primcillin, som skal tages i en uge ca. Æv æv æv, men 'rart' at der er en forklaring på en måde.
Skal amme hende hver 2-3 time nu, så altså vække hende hvis hun sover. HELDIGVIS fik jeg det ENDELIG til at virke med ammebrikker i dag! Seriøst, det frelser mit liv! Dels gør det ikke ondt at amme oveni sårene, og kan mærke hun også meget bedre kan sutte, for de to gange jeg har ammet siden de begyndte at virke fra hhv. 16 og 10 minutter med knap en times mellemrum
Før gad hun max 5 minutter, hvis jeg var heldig 
Øv at du har bryst bet...det gør bare så skude ondt..næsten mere end at føde synes jeg

Jeg kan kun råde dig til at købe en pumpe. En hånd pumpe er super fin. Tag den med under den varme bruser og malk mens du vandet varmer og få evt din mand til at masere brystet. Det gør skide ondt men det hjælper...
Mht til dine sår så vil jeg sige at du skal prøve med hvidkål.
Ja det lyder fuldstændig tosset.

Læg hele blade i køleskabet og efter hver amning ridser du i en blad og lægger det på brystet. Saften fra hvidkål er helende og er helt uskadeligt for både bryst og barn

Jeg havde itu revne vorter og min datter suttede blod. Jeg fik hurtigt sårene helet med hvidkål og det køler så dejligt på de stakkels vorter.
Jeg fik rådet af en sosu hjælper på hospitalet. Men troede det var en joke

Op med humøret. Det er super hårdt lige nu men hvis du kæmped lidt endnu så lover jeg det fra den ene dag til den anden holder op med at gøre ondt at amme

Tusind tanker fra mig der er ved at gå ud af mit gode skin over at være 40+5 og ingen tegn på fødsel
Anmeld