mor syg - hvad med spædbarn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

Caroline86

ej hvor surt, smukke

Jamen som de andre også skriver er hun som udgangspunkt beskyttet ret godt gennem antistofferne i mælken (dælme et smart system, det der!!!), men jeg synes også det er en god idé at du lige vender feber+amning med lægen tror ikke det er brystbetændelse, men why take the chance

Sørg for at du får masser af væske så amningen ikke skal hæmmes af din feber (mere end højst nødvendigt)... Og så netop lade farmand nyde lidt ekstra opmærksomhed

god bedring!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Kan se du har fået svar... Vil bare sende dig et ordenligt 

Tak søde

Anmeld

14. oktober 2011

Frøken J.

Caroline86 skriver:

ej hvor surt, smukke

Jamen som de andre også skriver er hun som udgangspunkt beskyttet ret godt gennem antistofferne i mælken (dælme et smart system, det der!!!), men jeg synes også det er en god idé at du lige vender feber+amning med lægen tror ikke det er brystbetændelse, men why take the chance

Sørg for at du får masser af væske så amningen ikke skal hæmmes af din feber (mere end højst nødvendigt)... Og så netop lade farmand nyde lidt ekstra opmærksomhed

god bedring!!!!!

Det er nemlig mega surt! Men må lige prøve at høre hvad lægen siger her i eftermiddag, for håber virkelig ikke det er det. Ved du om det er skidt for baby at blive ammet, hvis der er betændelse tilfældigvis?

Tak

Anmeld

14. oktober 2011

SussieThyssen

Frøken J. skriver:

Hvilken betydning har det for Rose, 4 dage gammel, at jeg bliver syg med influenza?

Hilsen en mor, som ligger under dynen med tårer trillende ned af kinderne af dårlighed. Forstår ikke hvorfor jeg bliver syg :-(

Hør skat..er du sikker på du HAR influenza???

Hvad er symptomerne?

Har du snakket med en læge?

Har du feber og hvor meget?

Jeg vil MEGET gerne have, at du omgående kontakter en læge, for du KAN rent faktisk have barselsfeber, som er MEGET sjældent i vore dage, men kan forekomme.
Det skyldes betændelse i livmoderen og det SKAL omgående behandles.

Bekymret knus fra
Sussie

Anmeld

14. oktober 2011

Dorthe1986

Frøken J. skriver:

Tusind tak! Så lyder det ikke til jeg skal være så nervøs!

Og så vil jeg lige sige at jeg også har haft brystbetændelse og fy for den siger jeg bare! Har du meget ondt i et bryst?
Jeg vågnede op dengang klokken tre om natten, da der var en lille gut, der var sulten og mit ene bryst gjorde så sindssygt ondt og det var så spændt at når jeg lå på ryggen stod det lige sa stift som en barbie babs! Ud over det rystede jeg af kulde og om morgenen havde jeg bare feber! Det stod på i et par dage og måtte have penicillin.

Håber faktisk det "blot" er influenza, da brystbetændelse er så smertefuldt!

Anmeld

14. oktober 2011

Caroline86

Frøken J. skriver:

Det er nemlig mega surt! Men må lige prøve at høre hvad lægen siger her i eftermiddag, for håber virkelig ikke det er det. Ved du om det er skidt for baby at blive ammet, hvis der er betændelse tilfældigvis?

Tak

så vidt jeg ved skulle det ikke være et problem at du ammer hende! Altså hvis der er meget betændelse kan hun jo risikere at spise en masse og det kan hun få kvalme af - men det skulle så være det!

Jeg tror ikke du skal være så bekymret for brystbetændelse, medmindre der kommer puds, eller du har store, virkelig ømme, knuder i brystet

I øvrigt så HUSK uld på brysterne og så vil jeg virkelig anbefale dig ammeindlæg fra Chicco - de laver nogle antibakterielle som er virkelig gode!

Jeg ammede jo altså Laura i 11½ måned og havde aldrig snerten af betændelse selvom hun er født i snestorm osv

har du selv fornemmelsen af at det er brystbetændelse eller hælder du til influenzaen?

Anmeld

14. oktober 2011

SussieThyssen

Jeg kan se at du HAR en tid hos lægen.
Pyyhha det er godt..men jeg vil altså sidde her og pylre indtil du har været der.
Insister evt på indlæggelse sammen med baby..du skal IKKE lade dig spise af med: Tag to panodiler og drik rigeligt...lov mig det.

Anmeld

14. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Du har fået svar, så ville lige komme med et: God bedring!

Anmeld

14. oktober 2011

_-Kathrine-_

Frøken J. skriver:

Tusind tak - Jeg har fået en tid hos lægen 14.30, for jeg havde nemlig samme tanke.. Især pga. sår på vorterne, slem smerte ved amning osv

Godt at høre! Det er absolut ikke særlig sjovt det der brystbetændels :-(

Anmeld

14. oktober 2011

Frøken J.

SussieThyssen skriver:

Hør skat..er du sikker på du HAR influenza???

Hvad er symptomerne?

Har du snakket med en læge?

Har du feber og hvor meget?

Jeg vil MEGET gerne have, at du omgående kontakter en læge, for du KAN rent faktisk have barselsfeber, som er MEGET sjældent i vore dage, men kan forekomme.
Det skyldes betændelse i livmoderen og det SKAL omgående behandles.

Bekymret knus fra
Sussie

Jamen i nat frøs/svedte jeg uanset hvordan jeg puttede mig under dynen, og her til morgen begyndte jeg at få mere og mere ondt i kroppen, fik feber og begyndende forkølelse.. Har sådan 38-39 i feber. Men jeg har en aftale hos lægen kl. 14.30!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.