mor syg - hvad med spædbarn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

Frøken J.

1000Ben skriver:

Åh stakkels dig. Jeg tror ikke det betyder så meget for hende så længe hun får den omsorg hun har behov for, altså får opfyldt alle behov. Og din kære kæreste er vel hjemme? Så længe du bare kan holde ud at amme hende, evt. ligge med hende på sofaen osv.. så tror jeg I overlever. 

Rigtig god bedring

Knus 

1000Ben 

Tak for svaret! Jeg tror, at hun har det fint. Hun snorkbobler i sengen med sin far.. Men har fået en tid hos lægen 14.30. Har feber og hele molevitten og frygter det har en sammenhæng med mine bryster og ammeproblemer :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Frøken J.

tanja. skriver:

Jeg fik feber og var rigtig skidt 3 dage efter fødslen, men Lærke mærkede ikke noget til det og farmand tog bare over, rigtig god bedring

Tusind tak! Håber ikke hun bliver mærket af det!

Anmeld

14. oktober 2011

Frøken J.

ano14316 skriver:

Vil lige ønske dig rigtig god bedring!

Tak

Anmeld

14. oktober 2011

Frøken J.

Lilje82 skriver:

Årh det var da ikke rart... Hvordan syg? Kan det være brystbetændelse fremfor influenza? Her er Noah gået fri, selvom både mor og far har haft en omgang.

God bedring

Tak! Jamen det er som influenza med fryse/svedeture, feber og hele molevitten. Men jeg tænkte præcis det samme som dig, fordi jeg har haft problemer med amningen.. Har fået en tid hos lægen 14.30

Anmeld

14. oktober 2011

Frøken J.

akskovmose skriver:

Stakkels stakkels dig.. har du fået tjekket for bryst betændelse, det kan godt give influenza-lignende symptomer..

Rigtig god bedring til ddig 

Annette

Jeg tænkte nemlig det samme, så jeg har fået tid hos lægen 14.30.. Håber ikke det er det Tak

Anmeld

14. oktober 2011

Frøken J.

Dorthe1986 skriver:

Først og fremmest tillykke med din smukke datter

Det betyder ikke så meget for hende så længe hun får sine behov dækket skal hun nok klare den det er straks hårdere at være mor i sådan en situation, da man jo stadig skal "være mor" og ikke bare kan ligge og sove sygdom væk

God bedring

Tusind tak! Så lyder det ikke til jeg skal være så nervøs!

Anmeld

14. oktober 2011

Frøken J.

maria_wt skriver:

Godt med sprit og så er Rose lidt mere sikker

De er stærke de små størrelser og jeg har selv haft influenza med begge unger.. Ene var faktisk den som ikke tog ret meget imod det

Tak for svaret - så er jeg lidt mindre nervøs!

Anmeld

14. oktober 2011

Frøken J.

Babymor2010 skriver:

Det betyder ikke noget for hende, blot hun får det hun skal bruge  Her lå jeg også med feber on and off da Isabella var et par dage gemmel, men så måtte far bare tage over 

Pyha, det var godt at høre!

Anmeld

14. oktober 2011

Frøken J.

_-Kathrine-_ skriver:

Tillykke med din nye titel

Hvis du ammer hende, får hun dine antistoffer mod sygdommen, så hun ikke bliver syg!

Men som andre også skriver, så overvej om det måske kan være brystbetændelse.... Har du ondt og får du røde striber på brysterne skal du nok lige kontakte lægen!

God bedring!

Tusind tak - Jeg har fået en tid hos lægen 14.30, for jeg havde nemlig samme tanke.. Især pga. sår på vorterne, slem smerte ved amning osv

Anmeld

14. oktober 2011

Mira0911

Kan se du har fået svar... Vil bare sende dig et ordenligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.