Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken J. skriver: Hvilken betydning har det for Rose, 4 dage gammel, at jeg bliver syg med influenza? Hilsen en mor, som ligger under dynen med tårer trillende ned af kinderne af dårlighed. Forstår ikke hvorfor jeg bliver syg :-(
Hvilken betydning har det for Rose, 4 dage gammel, at jeg bliver syg med influenza? Hilsen en mor, som ligger under dynen med tårer trillende ned af kinderne af dårlighed. Forstår ikke hvorfor jeg bliver syg :-(
Åh stakkels dig. Jeg tror ikke det betyder så meget for hende så længe hun får den omsorg hun har behov for, altså får opfyldt alle behov. Og din kære kæreste er vel hjemme? Så længe du bare kan holde ud at amme hende, evt. ligge med hende på sofaen osv.. så tror jeg I overlever.
Rigtig god bedring
Knus
1000Ben
Vil lige ønske dig rigtig god bedring!
Årh det var da ikke rart... Hvordan syg? Kan det være brystbetændelse fremfor influenza? Her er Noah gået fri, selvom både mor og far har haft en omgang.God bedring
Stakkels stakkels dig.. har du fået tjekket for bryst betændelse, det kan godt give influenza-lignende symptomer..
Rigtig god bedring til ddig
Annette
Godt med sprit og så er Rose lidt mere sikker
De er stærke de små størrelser og jeg har selv haft influenza med begge unger.. Ene var faktisk den som ikke tog ret meget imod det
Det betyder ikke noget for hende, blot hun får det hun skal bruge Her lå jeg også med feber on and off da Isabella var et par dage gemmel, men så måtte far bare tage over
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128