Amme samtidig med MME?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

Ems30

Taniakb skriver:

Sagtens

Jeg pumpede ud, og gav min datter min mælk i flaske i stedet for amning. og suplerede med MME når min mælk ikke var tilstrækkelig.

Og det virkede fint? 

Må je spørge om hvorfor du gav flaske i stedet for at amme direkte fra brystet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Kofoed.

Min pige har de sidste 3 uger startet med at amme og så givet MME, da hun er for langsom til at spise med suttebrikker og jeg kan ikke klare mig uden, men stopper snart helt med ammingen, da produktionen stille og roligt er gået i stå.

Anmeld

14. oktober 2011

Taniakb

Ems30 skriver:

Og det virkede fint? 

Må je spørge om hvorfor du gav flaske i stedet for at amme direkte fra brystet?

det fungerede udemærket.. .. - Indtil min mælk stoppede med at løbe til.. Men det gik super godt

Fordi hun sugede så kraftigt og mine brystvorter var ikke 'store' nok, så det gjorde alt for ondt. Så hver gang jeg lagde hende til, var skulderne højere end ørerne og det var slet ik behageligt. Spændte i hele kroppen..

Så prøvede med en pumpe og det gik bare super godt.. Så kunne jeg gøre det på den måde også fik hun samtidig min mælk

Anmeld

14. oktober 2011

Ems30

Taniakb skriver:

det fungerede udemærket.. .. - Indtil min mælk stoppede med at løbe til.. Men det gik super godt

Fordi hun sugede så kraftigt og mine brystvorter var ikke 'store' nok, så det gjorde alt for ondt. Så hver gang jeg lagde hende til, var skulderne højere end ørerne og det var slet ik behageligt. Spændte i hele kroppen..

Så prøvede med en pumpe og det gik bare super godt.. Så kunne jeg gøre det på den måde også fik hun samtidig min mælk

Av, det lyder ikke rart med den smerte. Men tror du at dine bryster holdt op med at løbe til fordi du netop brugte pumpe? Overvejer selv at bruge pumpe meget af tiden...

Anmeld

14. oktober 2011

Ems30

Kofoed. skriver:

Min pige har de sidste 3 uger startet med at amme og så givet MME, da hun er for langsom til at spise med suttebrikker og jeg kan ikke klare mig uden, men stopper snart helt med ammingen, da produktionen stille og roligt er gået i stå.

Øv. Suttebrikker, bruger du dem fordi det gør for ondt når hun sutter direkte?

Anmeld

14. oktober 2011

HeidiØ

Ems30 skriver:

Jamen, hvis du giver ham mme, vil han så stadig gerne amme? Jeg mener, får dine bryster produceret nok, hvis du giver mme?

Ork ja indtil nu har det kun været aftenflaske EFTER begge bryst er tømt. De er mere sultne om aftenen, hvor brysterne producere mindre (har jeg læst et sted).. men når mine suttebrikker, flaskerne og sutten har samme form, så er det intet problem  for ham ihvertfald.. og min produktion er ikke faldet endnu

Anmeld

14. oktober 2011

Taniakb

Ems30 skriver:

Av, det lyder ikke rart med den smerte. Men tror du at dine bryster holdt op med at løbe til fordi du netop brugte pumpe? Overvejer selv at bruge pumpe meget af tiden...

Nej det tror jeg ikke.. Min læge snakkede om at det skete bare for nogen kvinder. Hun havde selv oplevet det.. Så jeg var bare en af de uheldige ..

Jeg har en pumpe til salg, hvis du vil pumpe mest

Anmeld

14. oktober 2011

Kofoed.

Ems30 skriver:

Øv. Suttebrikker, bruger du dem fordi det gør for ondt når hun sutter direkte?

Ja, og det gør det fordi hun ikke kan få ordenligt fat uden, hendes underlæbe sidder forkert når brikkerne ikke er der.

Anmeld

14. oktober 2011

otlitrom

Vi har kombineret MME og amning på det sidste, da jeg fik en fæl maveinfluenza der varede knap 3 uger, og min mælkeprodukion aldrig er kommet helt op igen Min SP gav mig det "trick" at de i flasken skal have sutten med 1 hul, altså til helt spæd, da de derfor skal arbejde for at få maden ud af flasken, ligesom ved brystet. Så bliver de ikke så nemt dovne og tager stadig brystet.

Min søn tager stadig brystet, og jeg vil tro vi har kombineret med flaske (1-2 dagligt) i ca. 1 mdr. Han får det jeg har i brystet, er han mere sulten (gerne om aftenen) så får han flaske for resten.

Anmeld

15. oktober 2011

Ems30

HeidiØ skriver:

Ork ja indtil nu har det kun været aftenflaske EFTER begge bryst er tømt. De er mere sultne om aftenen, hvor brysterne producere mindre (har jeg læst et sted).. men når mine suttebrikker, flaskerne og sutten har samme form, så er det intet problem  for ham ihvertfald.. og min produktion er ikke faldet endnu

Ok, det er da rart at produktionen ikke er faldet. For det er min største bekymring ved at skulle give hende MME en dag om ugen...at mine bryster så holder opp med at producere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.