Hvordan var din kæreste i starten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Sof

Vi var uadskillelige og er det stadig, men husker at give hinanden plads til at lave andre ting. Men er vi fra hinanden, så bliver der sms'et eller snakket sammen som min. et par gange hvis det kun er en aften og flere gange hvis det er flere dage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

merle2010

snooks skriver:

blev virkelig rørt over det du skrev, det må da være ægte kærlighed efter min mening...

oh håber da du har det godt den dag idag

jamen jeg har det helt fint nu tager stadig antidepressiIv medicin, men fungerer normalt... så det er bare dejligt...

utroligt at man kan komme sig over sådan en omgang

Anmeld

13. oktober 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Hvordan var din kæreste i starten af jeres forhold? Var han typen der ringede, skrev og besøgte dig ofte? Eller var han typen der holdt lidt igen?

Her var min kæreste en der holdte lidt igen - som den generte type  I starten så vi kun hinanden i weekenderne, efter et stykke tid kunne vi ikke undvære hinanden - og så flyttede vi sammen 

Anmeld

13. oktober 2011

mortilflere

vi flyttede sammen på 4 dagen , var naboer på landbrugsskolen inden  

Det er nu 21 år siden  

Anmeld

13. oktober 2011

SjeBets

han var lige den som jeg havde brug for, han var bestemt ikke for krævnede, ofte fraværende faktisk, men efter det forhold jeg havde haft til min eks, var det sjovt nok lige det jeg havde brug for, jeg havde brug for at ALT blev tager i mit tempo, og det har han tilladt, selv om jeg dumpede ham efter 4 mdr. og datede en anden, men efter mit flip vendte jeg "hjem" til ham og hans favn,. vi er lige flyttet sammen her efter 2½ år, jeg havde ikke lyst til at mine børn skulle bo med en "ny" mand før, og JEG var ikke klar før, igen ventede han bare, da jeg flyttet ind for jeg fri hænder til at ordne huset som jeg havde lyst til og han lagde også pung til. 

Jeg elsker min mand sindsygt højt idag og kan slet ikke undvære ham, og han han har det lige sådan. heldigvis .. 

Anmeld

13. oktober 2011

skøjte-prinsessen

merle2010 skriver:

jamen jeg har det helt fint nu tager stadig antidepressiIv medicin, men fungerer normalt... så det er bare dejligt...

utroligt at man kan komme sig over sådan en omgang

tro mig jeg ved lige præcis hvad du snakker om... men selvom du ikke kender jeg dig, vil jeg alligevel sige fra hjertet at jeg er stolt af du tog den hårde vej og er kommert godt igennem den...

håber det sker for mig en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.