nu er vores historie nok lidt anderledes, men jeg prøver da
jeg var indlagt på oringe(psykiatrisk hospital) på den lukkede afdeling S1.. vi begyndte at skrive sammen på facebook og han ville så gerne besøge mig..
jeg advarede ham om hvor jeg var, og hvordan min tilstand var..
men alligevel kom han og vi blev kærester... han besøgte mig hver evig eneste dag og ringede og skrev ustandseligt
da jeg blev udskrevet og skulle flytte på et bosted for unge med psykiatriske lidelser, hjalp han mig med at flytte...
ja selv da jeg lå med slanger over det hele på hospitalet efter selvmordsforsøg, sad han ved min side og holdt min hånd...
da jeg skar min pulsåre over, kørte han hjem fra jylland for at komme hen til mig, 400 km
jeg kunne ikke finde mig til rette på bostedet og flygtede hjem til min kærestet forældre(som han boede ved)...
de hentede mig lige meget hvad tid jeg ringede efter dem, og passede godt på mig
selv når jeg skulle have elektrochok, kørte min kæreste mig derop og hentede mig igen
han valgte at tage anvaret for mig tilsidst og lade mig flytte hjem til ham og hans forældre... vi fik kort tid efter vores lejlighed og bor der stadig..
han har reddet mig, reddet mit liv og jeg står i evig gæld til ham
Anmeld