Hvordan var din kæreste i starten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.383 visninger
45 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hvordan var din kæreste i starten af jeres forhold? Var han typen der ringede, skrev og besøgte dig ofte? Eller var han typen der holdt lidt igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

1977

Profilbillede for 1977

Vi havde et langdistance forhold og han var eksportchauffør, så vi så hinanden hver 2-3 weekend og prøvede at snakke sammen hver 2 dag

Men havde vi boet tæt på, havde han nok holdt igen (han er en stivnakket gorilla, der ser livet i sort/hvide kasser )

Anmeld

12. oktober 2011

Københavnermor

Da vi sådan "officielt" blev kærester var vi uadskillelige til vores bryllupsdag. Der var faktisk kun 3 dage sammenlagt i den tid hvor vi var kærester hvor vi ikke så hinanden, og det var kun fordi han blev nød til at tage på arbejde i italien. 

Og når vi ikke så hinanden, så skrev eller ringede vi sammen... Hele dagen lang.  Det var en hyggelig tid, når man er i forelskelsens rus. 

Nu har vi været gift i over 4 år, og vi elsker hinanden højere end livet. Og vi vil stadig allerhelst være sammen hele tiden.  Til tider bliver vi endda stadig nærmest nyforelskede i hinanden igen.. Det er dejligt at have fundet kærligheden.. 

Anmeld

12. oktober 2011

Chevro

Ja, vi skrev ret meget sammen, og sov faktisk sammen hver dag - han kørte 30 km ud til mig, og 30 km hjem igen om morgenen. Så ofte 60 km, + det han kørte på arbejde (som tømrer) Og vi har sovet sammen siden Nu har vi været sammen 4 år.

Anmeld

12. oktober 2011

TbCp

Vi flyttede stort set sammen fra den dag vi blev kærester... Efter 1 mds. tid opsage jeg min lejlighed da jeg aldrig var der mere og efter endnu 2 mdr. købte vi hus...
Ja og så har vi nærmest været uadskillelige efter...
Vi har nu været sammen i godt 5 1/2 år, gift i godt 4 år

Anmeld

12. oktober 2011

norenberg

vi var uadskillelige og er det stadig, der er ikke mange gange vi har været fra hinanden i de 7 år vi har været sammen...

Anmeld

12. oktober 2011

sarahb

Han skrev og ringede altid

Anmeld

12. oktober 2011

MaleneJensen

Vi boede 30km hver for sig men han skrev tit og vi besøgte hinanden hver weekend og nogle gánge i hverdagene Vi ringede ikke så tit sammen, men når vi var sammen var han rigtig den der hyggekæreste som ville ligge i senge og se film en hel dag og bare være der meen jo længere tid vi var sammen holdt det op :/ og nu har vi snart været sammen i 8 år så det ikke meget romantik der er mere Det vores lille pige der får vores kærlighed i stedet Der vi nok for dårlige til af glemme hinanden, desværre

Anmeld

12. oktober 2011

Fru Aagaard

Anonym skriver:

Hvordan var din kæreste i starten af jeres forhold? Var han typen der ringede, skrev og besøgte dig ofte? Eller var han typen der holdt lidt igen?

Han ringede og skrev ofte, og besøgte mig så snart muligheden var der Vi kunne ikke undvære hinanden, og som vi har snakket om var der bare noget den første aften, der gjorde at vi begge følte vi havde mødt den vi skulle blive gammel med

Min mand er ellers en lidt tilbageholdende mand på nogle punkter, men, da han først var sikker på at jeg ville ham, så skal jeg da love for den mand ikke var tilbageholdende mere

Anmeld

12. oktober 2011

Anonym

Han var meget sød nar vi var sammen, men han var sådan en der syntes det var fedt ikke at overholde aftaler, og når han ville have en af hans mange morfare så kunne der gå 9 timer før han skrev at han var vågen og han havde været vågen i mange timer inden. han pissede ret tit på mig i starten. men jeg gav ham en chance og vi havde et 2 års langt forhold sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.