min situation er nok lidt anderledes, for jeg er ved at se om min eks og jeg kan finde sammen igen..

Men første gang vi begyndte at date var mit barn helt lille, men han kom forbi hver dag og vi ringede og skrev sammen hele dagen, vi flyttede sammen efter kort tid, og vi var faktisk rigtig lykkelige, og vi fortsatte med at skrive og ringe til hinanden hele dagen når han var på arbejde.. da han er chauffør har han jo mange pauser i løbet af dagen på grund af køre/hviletidsreglerne..
Men så begyndte hverdagen, og jeg skulle starte i skole igen efter endt barsel, og der begyndte nogle gnidninger fordi jeg følte at jeg stod for det hele derhjemme alene, og at holde hus, barn, mand og skole på en gang, det er altså for meget for én kvinde alene..

så det endte med at vi gik fra hinanden..
Vi har nu været fra hinanden et halvt års tid, og forsøger at få det til at fungere igen fordi vi ikke kan undvære hinanden og savner hinanden og følelserne er der stadig.. de er sq vidst nok vendt tilbage på ny

men forskellen er nu at vi bor en times kørsel fra hinanden hvor vi første gang boede 10 minutter fra hinanden.. derfor er det svært at ses i hverdagene men vi er sammen i weekenderne når mit barn er hos sin far, da det ikke skal inddrages endnu.. vi skriver og ringer ikke så intens sammen som vi gjorde første gang vi datede, men når vi er sammen er ingen af os i tvivl, det skal være os igen.. nu skal vi bare stille og rolig have fortalt omgivelserne det igen, især hans familie da de reagerede meget kraftigt da vi gik fra hinanden, hans mor græd, og det samme gjorde hans far, så det var faktisk super hårdt.. de havde passet mit barn imens vi snakkede det hele igennem, så de kunne jo ikke undgå at blive inddraget dengang desværre.. det var SÅ gårdt at se hvordan de tog det..
Men jeg er meget spændt på hvordan vores vennekreds og familier tager nyheden om at vi er sammen igen, for tror egentlig ikke der er nogen der forventer det, og det gør det jo bare endnu mere fedt..
der bliver ingen flytten sammen igen lige foreløbigt, men vi er nok snart nødt til at offentliggøre vores forhold rundt omkring..

vi skal bare lige have sneget nyheden ind hos hans forældre..

undskyld for den lange beretning, men så lige muligheden for at lufte min "nye" kærlighed..