Hvordan var din kæreste i starten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

mariesmavse92

Min kæreste og jeg mødtes til en fest, hvor han faldt for mig med det samme, og jeg ... tja. Turde egentlig ikke håbe på noget.. Da jeg så ham i døren, tænkte jeg godt nok "Wauu..!" Men nej, håbede og troede ikke på noget med ham. Han brugte en måned på at overbevise mig om, at vi skulle forsøge os som kærester, og ok, jeg gik med til at prøve det, men blev ved med at overbevise ham om, at det nok ikke ville vare lang tid (Jeg kommer fra en religiøs familie, hvor al kontakt med drenge, fester og druk og andet af den slags har været FORBUDT, så mit syn på drenge og forhold er måske også lidt.. gammeldags i forhold til andres på min alder, hehe). Vi prøvede og det var svært i starten, for jeg var egentlig ikke helt vildt forelsket i ham, men der var noget ved ham, som jeg ikke så i andre drenge. Han virkede så.. trofast og loyal, så utroligt forstående, bl. a. når jeg lød så gammeldags, som min opdragelse har gjort mig! Jeg har altid efter pubertetens indtræden lidt under dårligt selvværd og selvtillid, men han hjalp mig HELE TIDEN med at få den genopbygget. Jeg var meget jaloux på ham hele tiden i starten, og MANGE gange har jeg villet ende det med ham, fordi jeg var så utroligt bange for at blive skuffet. Men han har satme holdt fast i mig, han siger han VIL IKKE MISTE MIG, og nu er det kommet så vidt at vi er gravide, flyttet laaangt væk fra hvor vi mødtes for at starte et helt nyt familieliv sammen og der ligger vielsespapirer inde på bordet som bare venter på at blive afleveret til kommunen! Jeg er så forelsket i ham i dag og ELSKER ham, hvilket jeg egentlig altid har tænkt over; at selvom jeg aldrig har haft den der vilde forelskelsesfølelse over ham, som jeg har haft over andre, så har jeg hele tiden følt, at jeg på en måde elskede ham, meget mere dybt og inderligt end jeg nogensinde har følt, og hvis jeg mistede ham, ville jeg miste noget helt vildt kostbart. Jeg har det som om, det er MENINGEN at vi er sammen Og han er fuldstændig overbevist om at vi skal leve hele vores liv sammen, helt til vi er gamle og dør hånd i hånd (han er vildt romantisk, haha!) Han har virkelig fået mig løftet mig til et niveau, jeg aldrig har været på før i mit liv! Og det er ikke meget, vi har måttet undvære hinanden siden vi fandt sammen for halvandet år siden.. selvom det kan være godt at savne hinanden en gang imellem Han var til festival i Tyskland i en uge 4 måneder efter vi fandt sammen, og DET VAR HÅRDT, men siden vi fandt sammen har vi næsten boet sammen. Det hele skulle holdes hemmeligt for mine forældre, fordi de jo var imod kæresterier og sådan, men der gik kun et par måneder før jeg måtte vise ham frem og de er jo ellevilde med ham i dag, han er en rigtig svigermors drøm (nogle gange tør jeg næsten ikke lade min mor være alene med ham hihi ) så alt er jo godt i dag og vi er alle glade.

Men i starten sås vi ca hver anden dag indtil vi flyttede sammen gik ture efter skole, gik mest på strøget i københavn og stoppede op for at høre gademusikanterne, årrh det var hyggeligt og romantisk at gå at se sin elskede i øjnene mens folk går forbi. Hvor har vi gået meget derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

rogerrasch

Anonym skriver:

Hvordan var din kæreste i starten af jeres forhold? Var han typen der ringede, skrev og besøgte dig ofte? Eller var han typen der holdt lidt igen?

min kæreste flyttede mere eller mindre ind fra starten af hvilket jeg ikke var meget for da jeg ikke rigtig vidste hvad jeg ville, var blevet såret for mange gange så kunne ikke rigtig beslutte mig men vi venter vores første barn nu og er selvfølgelig stadig sammen

Anmeld

13. oktober 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hvordan var din kæreste i starten af jeres forhold? Var han typen der ringede, skrev og besøgte dig ofte? Eller var han typen der holdt lidt igen?

Ringede og skrev ofte

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym

min mand var alt det jeg havde drømt om i en mand til mig. var på udkig efter en mand der var færdig med at gå i byen og var klar til at slå sig ned og som ville en familie og kæreste. en jeg kunne snakke med om alt. han var fantastisk.

vi gik fra hinanden da jeg blev gravid. og nu vi sammen igen, men jeg høre aldrig fra ham sådan set, han har 300 piger på sin fb. holder alt hemmeligt. såre mig og værst af alt giver han mig skylden for det er mig der er unormal fordi jeg brokker mig over at han aldrig er der for mig, på de 4 mdr vi har været sammen nu har vi kun haft sex en gang. han vil ikke have mig med nogen steder han vælger at tage til julefrokost uden at snakke med mig. det eneste han faktisk ser som et voksent forhold er at man laver alt hver for sig, og når det passer ham at han vil have en kæreste og barn så kommer han...

så den mand jeg mødte og som var fantastisk og min drømme mand, var bygget på en løgn fra hans side og nu er jeg desværre faldet for ham og vil have det til at fungere. så som det ser ud nu tror jeg ikke længer på kærligheden. og frygter for at møde en ny mand en dag...

men er lidt jaloux på alle jer der har en kæreste/mand der har lyst til at være sammen med jer. når jeg sidder sammen med en der har så store hemmeligheder at han ikke vil bo sammen, og ikke engang må komme til hans håndbolds kampe og vise støtte til min kæreste...

er glad på jeres vegne at i har fundet lykken

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

MillesMor111010 skriver:

Min kæreste boede i Viby ved Roskilde og jeg boede i Korsør, og han valgte simpelthen en aften han kede sig at kører den time det tager, ned til mig og kører en halv time efter  han savnede mig og havde som sagt ikk andet at lave  Vi sås hver weekend og snakkede sammen flere timer hver dag  vi har nu været sammen i 2½ år og været forældre i 1 år

Tror aldrig min kæreste vil komme forbi, fordi han ikke har noget at lave. Han er en meget aktiv person, der altid har gang i et eller andet projekt

Anmeld

13. oktober 2011

Mira0911

Vi skriver og ringer stadig ligeså meget til hinanden som da vi blev kærester... Vi har faktisk boet sammen lige siden dag 1... Jeg var aldrig hjemme i min lejlighed, så kunne ligeså godt sige den op... 

Vi har været sammen i 4 år til December... 

Anmeld

13. oktober 2011

skøjte-prinsessen

merle2010 skriver:

nu er vores historie nok lidt anderledes, men jeg prøver da

jeg var indlagt på oringe(psykiatrisk hospital) på den lukkede afdeling S1.. vi begyndte at skrive sammen på facebook og han ville så gerne besøge mig..

jeg advarede ham om hvor jeg var, og hvordan min tilstand var..

men alligevel kom han og vi blev kærester... han besøgte mig hver evig eneste dag og ringede og skrev ustandseligt

da jeg blev udskrevet og skulle flytte på et bosted for unge med psykiatriske lidelser, hjalp han mig med at flytte...

ja selv da jeg lå med slanger over det hele på hospitalet efter selvmordsforsøg, sad han ved min side og holdt min hånd...

da jeg skar min pulsåre over, kørte han hjem fra jylland for at komme hen til mig, 400 km

jeg kunne ikke finde mig til rette på bostedet og flygtede hjem til min kærestet forældre(som han boede ved)...

de hentede mig lige meget hvad tid jeg ringede efter dem, og passede godt på mig

selv når jeg skulle have elektrochok, kørte min kæreste mig derop og hentede mig igen

han valgte at tage anvaret for mig tilsidst og lade mig flytte hjem til ham og hans forældre... vi fik kort tid efter vores lejlighed og bor der stadig..

han har reddet mig, reddet mit liv og jeg står i evig gæld til ham

blev virkelig rørt over det du skrev, det må da være ægte kærlighed efter min mening...

oh håber da du har det godt den dag idag

Anmeld

13. oktober 2011

Chr-Hei

Anonym skriver:

Mig og min kæreste boede langt fra hinanden så til starte med (dvs den første md) så vi hinanden hver weekend.. Men da jeg så først havde mødt hans søn "boede" jeg nærmest inde ved ham for jeg havde lige langt på arb om det var hjemmefra eller fra ham.. Vi flyttede dog hurtigt sammen tror efter 3 mdr...

Vi skrrev sammen hele dagen lang og snakkede sammen hver aften i flere timer den første måned men eller skrev vi sammen hele dagen og var sammen så snart jeg havde fri og var "hjemme" .. Den dag idag er vi også helst sammen hele tiden og ringer et par gange i løbet af dagen sammen .. Går hjemme lige nu med vores fælles søn...

Anmeld

13. oktober 2011

mortilflere

merle2010 skriver:

nu er vores historie nok lidt anderledes, men jeg prøver da

jeg var indlagt på oringe(psykiatrisk hospital) på den lukkede afdeling S1.. vi begyndte at skrive sammen på facebook og han ville så gerne besøge mig..

jeg advarede ham om hvor jeg var, og hvordan min tilstand var..

men alligevel kom han og vi blev kærester... han besøgte mig hver evig eneste dag og ringede og skrev ustandseligt

da jeg blev udskrevet og skulle flytte på et bosted for unge med psykiatriske lidelser, hjalp han mig med at flytte...

ja selv da jeg lå med slanger over det hele på hospitalet efter selvmordsforsøg, sad han ved min side og holdt min hånd...

da jeg skar min pulsåre over, kørte han hjem fra jylland for at komme hen til mig, 400 km

jeg kunne ikke finde mig til rette på bostedet og flygtede hjem til min kærestet forældre(som han boede ved)...

de hentede mig lige meget hvad tid jeg ringede efter dem, og passede godt på mig

selv når jeg skulle have elektrochok, kørte min kæreste mig derop og hentede mig igen

han valgte at tage anvaret for mig tilsidst og lade mig flytte hjem til ham og hans forældre... vi fik kort tid efter vores lejlighed og bor der stadig..

han har reddet mig, reddet mit liv og jeg står i evig gæld til ham

Skønt at se en der kunne se igennem sygdommen 

Anmeld

13. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

LOOOL han ringede mindst 3 gange om dagen, og skrev et hav af mails og sms'er..håbløs romantiker..ligesom mig.

Og neeej..vi var OVERHOVEDET ikke spor forelskede i hinanden...

Men det var vi jo..så efter en 2-3 mdr. så tog min ældste fat i os og meddelte at nu måtte vi lige tage os sammen, for vi var jo så forelskede i hinanden, at vi lige så godt kunne se i øjnene, at vi ikke kunne undvære hinanden

Han er også sådan en mand der kommer med blomster, køber små ting til en for at glæde en, og fortæller en, at han elsker en mange gange om dagen, og sådan skal det også være.
Nu har vi kendt hinanden siden jan 1999 og kærligheden er stadig lige glødende.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.