2børn skriver:
Jeg orker ikke mere med den ble. Min søn vil kun lave stort i bllen. Vi har prøvet alt det sidste halve år( der smed han den om dagen). Lokket med gaver,"trusler", siddet sagt vi ville sidde og holde ham i hånden osv. Han har skreget når vi har tilbudt ham at komme på toilettet.Han vil ikke! Faktisk vil han heller ikke sidde på toilettet han står kun og tisser. Dvs han får jo slet ikke fornemmelsen af at sidde på toilettet. Normalt har han så lavet stort om aftenen eller morgenen når han fik sin natble på. Eller fået ble på i løbet af dagen når han bad om det fordi han skulle lave lort. I går aftes fik han så ikke natble på. Han har selvfølgelig tisset i sengen i nat. Han har ikke lavet stort siden i fredags nu og ja jeg føler mig som verdenst ondeste mor!! Min mand nægter at give ham bleen på igen. Så nu skal vi nok have swimmingpolle i sengen hver nat og hvornår han vil af med sin afføring ved jeg ikke. Jeg har forklaret ham at han nu er en stor dreng der ikke bruger ble mere-men han siger at han vil have den på og lave stort. Ja jeg er ond ved det godt
Jeg syntes at I skal give ham den på igen. Han bliver ikke mere klar ved at I presser ham, og nægter ham bleen. ... Min søn gik på toilettet når han skulle tisse, men bad om en ble når han skulle lave.. Da han havde styr på tisseriet, spurgte vi ham om han havde lyst til at lave på toilettet også. Jeg gik med derud og så sad vi der bare, så længe det var nødvendigt.

jeg ved godt at det er træls! Men pludselig bliver han klar til det!

... I kan evt spørge pædagogerne i bh om der er andre som øver sig i at smide bleen.. Min dreng havde en slags 'konkurrence' med en anden dreng. Hver gang de tissede på toilettet måtte de sætte ét kryds på deres papir. Og hver gang de lavede på toilettet måtte de sætte to

.. I kan jo også prøve systemet derhjemme ?

med klistermærker måske?

... Håber I finder ud af noget!
Anmeld