Ville du amme en andens barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

132319

Det havde jeg også regnet med

Du virker næsten lettet

Men jeg ville hade hvis nogen skiftede ble på hende tror jeg - ud over hendes far, selvfølgelig

Hvad pokker vil du så gøre når dit barn starter i institution eller dagpleje? Så er det jo uundgåeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Sara.

Stefanie8 skriver:

Både lade dit barn amme af andre og amme en andens barn? 

Ja...
Men ikke af hvem som helst.
Men en person jeg kender godt og føler mig tryg ved!
Jeg har selv haft en datter som nægtede flaske, og faktisk kun ville have bryst (intet mad af nogen slags) indtil hun var 9 mdr. Hvis jeg havde haft en i min vennekreds / familie som havde tilbudt at amme hende, sådan jeg kunne få en fridag ville jeg helt 100% havde taget i mod det!!!
Og lige ledes ville jeg gerne hjælpe, hvis det var nødvendigt.
Jeg tænker ikke at jeg ville sidde og "bytte" baby bare fordi det kan lade sig gøre, men hvis der af den ene eller anden grund kunne være brug for det ville jeg ikke være i tvivl om at jeg ville gøre det!!!

Anmeld

8. oktober 2011

JeNoVa

Jeg ville hellere end gerne have en babysitter, der kunne amme mine børn istedet for at give dem flaske. Set fra barnets behov vil det da være det bedste.

Jeg tror også, jeg godt ville kunne amme andres babyer, så længe de er små babyer. Når de begynder at få tænder og sådan, ved jeg ikke, om jeg ville have lyst.

Anmeld

8. oktober 2011

Silja&Noam

Aldrig i livet...

Anmeld

8. oktober 2011

Mi

Jeg ved det ikke, men jeg tror ikke det ville være et problem for mig at amme en andens barn, ej heller at mit barn blev ammet af en anden. Men jeg ville nok ikke gøre det, hvis det "bare" var for en alm bytur, men hvis det var noget mere forpligtende eller en mere ekstrem situation, så ja.

Anmeld

8. oktober 2011

-Sigrid-

132319 skriver:

Hvad pokker vil du så gøre når dit barn starter i institution eller dagpleje? Så er det jo uundgåeligt

Så må jeg jo finde mig i det, men syntes stadig det er ubehageligt... 

Anmeld

8. oktober 2011

132319

-Sigrid- skriver:

Så må jeg jo finde mig i det, men syntes stadig det er ubehageligt... 

Ok det er alligevel første gang jeg hører den. Selv har jeg aldrig skænket det en tanke

Anmeld

8. oktober 2011

SussieThyssen

Hvis jeg ellers havde været en god mælkeleverandør, så ja...foriøvrigt så HAR mine unger somme tider været ammet af en anden især min ældste, og det var helt fint med mig

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. oktober 2011

-Sigrid-

132319 skriver:

Ok det er alligevel første gang jeg hører den. Selv har jeg aldrig skænket det en tanke

Der var du jo så heldig

Anmeld

8. oktober 2011

132319

-Sigrid- skriver:

Der var du jo så heldig

Fornemmer jeg en negativ tone?

Jeg forstår bare ikke problemet. Må andre så heller ikke de hende nøgen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.