Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stefanie8 skriver: Aj hvor vildt når de begge var uplanlagte. Du er heldig. Jeg har jo allerede 2 børn, så om der kommer en 3. ja det er faktisk op til min kære mand, jeg vil gerne, men han er lidt skeptisk, he he...
Aj hvor vildt når de begge var uplanlagte. Du er heldig. Jeg har jo allerede 2 børn, så om der kommer en 3. ja det er faktisk op til min kære mand, jeg vil gerne, men han er lidt skeptisk, he he...
hehe.. ja det kan jo så være at skæbnen skulle lidt ind der..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
132319 skriver: Jeg ville virkelig gerne have været forældre dengang jeg var barn. Dengang var der ikke lige så meget hysteri som der er i dag. Det er virkelig FOR meget så meget folk pakker sine børn ind i vat, i dag!
Jeg ville virkelig gerne have været forældre dengang jeg var barn. Dengang var der ikke lige så meget hysteri som der er i dag. Det er virkelig FOR meget så meget folk pakker sine børn ind i vat, i dag!
Ja.. sådan har jeg det også.. det er lidt besværligt at være både voksen og barn i dag..
Har du ikke skiftet billede???
N&J skriver: Ja.. sådan har jeg det også.. det er lidt besværligt at være både voksen og barn i dag.. Har du ikke skiftet billede???
132319 skriver: Jo, jeg har lige gjort mig lidt mere anonym
Jo, jeg har lige gjort mig lidt mere anonym
Jeg kunne så halvt huske dit brugernavn.. men helt fint, skulle bare lige være sikker..
N&J skriver: hehe.. ja det kan jo så være at skæbnen skulle lidt ind der..
Ja det tror jeg på, he he
lærkes_mor skriver: Ja...Men ikke af hvem som helst. Men en person jeg kender godt og føler mig tryg ved!Jeg har selv haft en datter som nægtede flaske, og faktisk kun ville have bryst (intet mad af nogen slags) indtil hun var 9 mdr. Hvis jeg havde haft en i min vennekreds / familie som havde tilbudt at amme hende, sådan jeg kunne få en fridag ville jeg helt 100% havde taget i mod det!!!Og lige ledes ville jeg gerne hjælpe, hvis det var nødvendigt.Jeg tænker ikke at jeg ville sidde og "bytte" baby bare fordi det kan lade sig gøre, men hvis der af den ene eller anden grund kunne være brug for det ville jeg ikke være i tvivl om at jeg ville gøre det!!!
Ja...Men ikke af hvem som helst. Men en person jeg kender godt og føler mig tryg ved!Jeg har selv haft en datter som nægtede flaske, og faktisk kun ville have bryst (intet mad af nogen slags) indtil hun var 9 mdr. Hvis jeg havde haft en i min vennekreds / familie som havde tilbudt at amme hende, sådan jeg kunne få en fridag ville jeg helt 100% havde taget i mod det!!!Og lige ledes ville jeg gerne hjælpe, hvis det var nødvendigt.Jeg tænker ikke at jeg ville sidde og "bytte" baby bare fordi det kan lade sig gøre, men hvis der af den ene eller anden grund kunne være brug for det ville jeg ikke være i tvivl om at jeg ville gøre det!!!
Jeg kan følge dig 100 %
Vil også godt kunne amme en andens barn, men ingen andre skal amme min søn
Dansker i England skriver: Hvis det var en god venindes barn eller en kvinde i nød, tror jeg godt, jeg kunne amme en andens barn. Ved dog ikke, om jeg ville have det godt med, at en anden ammede mit barn, hvis det ikke var en absolut nødsituation.
Hvis det var en god venindes barn eller en kvinde i nød, tror jeg godt, jeg kunne amme en andens barn. Ved dog ikke, om jeg ville have det godt med, at en anden ammede mit barn, hvis det ikke var en absolut nødsituation.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128