Sørens skriver:
WauW!!!32kg! Det er da helt vildt! Tillykke!!!
Pco..er det der hvor man ikke får ægløsning? eller..?
Vi prøvede på alm vis i 1 år før min læge foreslog os at blive "udredet", de undersøgte mig først og der var ikke noget, så de gik videre med min mand og det trak ud...efter et halvt års tid fik vi så at vide at han har en kromosomfejl.
Nu skal vi som sagt i gang med 3.inseminationsforsøg!!!!WIIII
kan slet ikke vente til på lørdag! Ventetiden har klart været det værste! Selvom jeg også har haft nogle dumme bivirkninger pga pergotime! Kvalme, ondt i maven og træthed!!!MEGA træthed!
Får du pergotime og otrivelle eller hvordan foregår dit?
1000 tak
Mangler ca 20 kg endnu, men det tager jeg stille og roligt..
Uh, det bliver altså spændende for jer, håber virkelig det sbart lykkedes 
Dejligt jeres læge sendte jer videre "forholdsvis" hurtigt!
Jep det er det, og man danner cyster osv..
Jamken jeg fik Pergotime sidste gang og de virkede ret godt, for da jeg var til kontrolscanning dagen efter jeg var færdig med pillerne, der havde jeg ÆL af mig selv, så lægen gav mig ÆL sprøjten og fik en tid til dagen efter hvor jeg så skulle insemineres.. Min mens kom så 2 dage før testdag som var den 26/8 og jeg har ikke haft den siden?!
Jeg var til scanning i torsdags, hvor de kunne se jeg havde en del store cyster på den ene æggestok.. Og ville have mig på p-piller, dette "nægtede" jeg, da jeg vil tage ret meget på af dem, så fik lov til og komme på en omgang provera i 10 dage..
Man kan få cyster af pergotime og derfor vil de muligvis have jeg skal tage Gonal-F næste gang.. Dette er dog MEGET dyrere end Pergotime, men nu må vi se hvad de siger, når min mens kommer..