Mangler "voksne" kvinder i mit liv! ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

nathja

hej og velkommen til også fra mig.. husk nu at intet spørgsmål er for dumt når det kommer til graviditet, børn og hvad dertil hører..

hedder nathja.. har en datter på snart 3 år en søn på 1 1/2 år og venter nr. 3 til april.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Sørens

WiitrioeN skriver:

Velkommen til...

En rigtig fin baby-side for folk nærmest i alle siuationer...

Jeg selv har en lille pige på 3½ år der er født i uge 26+1 (3 måneder før tid) også er jeg gravid i uge 22+3 med lillebror...

jeg selv er 22 år og min forlovet er 30år...

Håber du bliver glad for at være her...

TrioeN / Stina

Tak! Og tillykke med graviditeten!

Anmeld

17. oktober 2011

4xGreve

Sørens skriver:

Tak! Og tillykke med graviditeten!

mange tak for det...

Håber du finder hvad du søger herinde

Anmeld

17. oktober 2011

Sørens

nathja skriver:

hej og velkommen til også fra mig.. husk nu at intet spørgsmål er for dumt når det kommer til graviditet, børn og hvad dertil hører..

hedder nathja.. har en datter på snart 3 år en søn på 1 1/2 år og venter nr. 3 til april.. 

Tak..det vil jeg huske og tillykke med nr 3!

Anmeld

17. oktober 2011

Becks

Sørens skriver:

WauW!!!32kg! Det er da helt vildt! Tillykke!!! Pco..er det der hvor man ikke får ægløsning? eller..?

Vi prøvede på alm vis i 1 år før min læge foreslog os at blive "udredet", de undersøgte mig først og der var ikke noget, så de gik videre med min mand og det trak ud...efter et halvt års tid fik vi så at vide at han har en kromosomfejl.

Nu skal vi som sagt i gang med 3.inseminationsforsøg!!!!WIIII

kan slet ikke vente til på lørdag! Ventetiden har klart været det værste! Selvom jeg også har haft nogle dumme bivirkninger pga pergotime! Kvalme, ondt i maven og træthed!!!MEGA træthed!

Får du pergotime og otrivelle eller hvordan foregår dit?

1000 tak  Mangler ca 20 kg endnu, men det tager jeg stille og roligt..

Uh, det bliver altså spændende for jer, håber virkelig det sbart lykkedes

Dejligt jeres læge sendte jer videre "forholdsvis" hurtigt!

Jep det er det, og man danner cyster osv..

Jamken jeg fik Pergotime sidste gang og de virkede ret godt, for da jeg var til kontrolscanning dagen efter jeg var færdig med pillerne, der havde jeg ÆL af mig selv, så lægen gav mig ÆL sprøjten og fik en tid til dagen efter hvor jeg så skulle insemineres.. Min mens kom så 2 dage før testdag som var den 26/8 og jeg har ikke haft den siden?!

Jeg var til scanning i torsdags, hvor de kunne se jeg havde en del store cyster på den ene æggestok.. Og ville have mig på p-piller, dette "nægtede" jeg, da jeg vil tage ret meget på af dem, så fik lov til og komme på en omgang provera i 10 dage..

Man kan få cyster af pergotime og derfor vil de muligvis have jeg skal tage Gonal-F næste gang.. Dette er dog MEGET dyrere end Pergotime, men nu må vi se hvad de siger, når min mens kommer..

Anmeld

17. oktober 2011

Sørens

WiitrioeN skriver:

mange tak for det...

Håber du finder hvad du søger herinde

..ind til videre er jeg helt overvældet over den fine velkomst! Der er godt nok mange søde mennesker herinde!

Anmeld

17. oktober 2011

Sørens

Tutter skriver:

1000 tak  Mangler ca 20 kg endnu, men det tager jeg stille og roligt..

Uh, det bliver altså spændende for jer, håber virkelig det sbart lykkedes

Dejligt jeres læge sendte jer videre "forholdsvis" hurtigt!

Jep det er det, og man danner cyster osv..

Jamken jeg fik Pergotime sidste gang og de virkede ret godt, for da jeg var til kontrolscanning dagen efter jeg var færdig med pillerne, der havde jeg ÆL af mig selv, så lægen gav mig ÆL sprøjten og fik en tid til dagen efter hvor jeg så skulle insemineres.. Min mens kom så 2 dage før testdag som var den 26/8 og jeg har ikke haft den siden?!

Jeg var til scanning i torsdags, hvor de kunne se jeg havde en del store cyster på den ene æggestok.. Og ville have mig på p-piller, dette "nægtede" jeg, da jeg vil tage ret meget på af dem, så fik lov til og komme på en omgang provera i 10 dage..

Man kan få cyster af pergotime og derfor vil de muligvis have jeg skal tage Gonal-F næste gang.. Dette er dog MEGET dyrere end Pergotime, men nu må vi se hvad de siger, når min mens kommer..

Hold da op en omgang! Hvorfor er det lige at det skal være så svært for nogle og så pis.. nemt for andre?

Hmm håber din mens kommer meget snart!

Har du været plaget af bivirkninger eller har det været ok?

Anmeld

17. oktober 2011

Becks

Sørens skriver:

Hold da op en omgang! Hvorfor er det lige at det skal være så svært for nogle og så pis.. nemt for andre?

Hmm håber din mens kommer meget snart!

Har du været plaget af bivirkninger eller har det været ok?

Ja det forstår jeg heller ikke - Der er dem som - Undskyld mit franske - boller til højre og venstre og får børn på stribe og så er der os som virkelig kæmper.. Verden er ikke altid lige retfærdig..

Jeg havde som sådan ikke bivirkninger ved pergotime, havde et par dage hvor jeg var pænt hidsig  Og så havde jeg ret ondt i højre side, men det var også der begge æg sad og voksede.. Hvad med dig, har du haft nogen?

Anmeld

17. oktober 2011

Mikkel's mor <3

Velkommen til siden, håber du bliver glad for at være herinde..
Jeg har en søn på 10 mdr

Anmeld

17. oktober 2011

Sørens

Tutter skriver:

Ja det forstår jeg heller ikke - Der er dem som - Undskyld mit franske - boller til højre og venstre og får børn på stribe og så er der os som virkelig kæmper.. Verden er ikke altid lige retfærdig..

Jeg havde som sådan ikke bivirkninger ved pergotime, havde et par dage hvor jeg var pænt hidsig  Og så havde jeg ret ondt i højre side, men det var også der begge æg sad og voksede.. Hvad med dig, har du haft nogen?

Ja har også haft lidt hidsigflip! og havde ret ondt i underlivet her sidste gang og så er jeg bare ultra træt hele tiden!, rimelig besværligt at passe sit arbejde når man er ved at falde i søvn hele tiden!

Håber virkelig at det har været sidste gang jeg skal tage dem!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.