Mangler "voksne" kvinder i mit liv! ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

Becks

Sørens skriver:

Tak ...det var en skidegod måde at formulere det på "at være far sidder jo ikke i generne" !! tak for den! Ja jeg er 35 og vi er på 3.forsøg, så der er jo stadig håb! Også for dig!

Jeg har en god veninde der er single og lige har født en lille dreng (v. hjælp af donorsæd) og hun er sindssygt lykkelig! Hvor er det fantastisk at vi der ikke kan få lov på "naturlig" vis alligevel kan få et barn!!!

Held og lykke til dig også..glæder mig til at høre mere om dit "projekt"

Den sætning har hjulpet mig igennem mit valg dengang.. For selvfølgelig finder jeg en mand en dag, som kommer til og agere far for mit barn

Ja, det er nemlig helt fantastisk, at det kan lade sig gøre, både for dem som mig, men bestemt også for nogen som jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

lulini

Sørens skriver:

Hold da op...3 drenge! Wauw! hvor er du sej! Vi regner med kun at få 1 barn da jeg allerede er 35...og tror også vi begge har det fint med kun et....så for at vi ikke får tvillinger

Tjaaa, det kan man vel godt kalde mig de er 7, 5 og 2 år - og så har kæresten en datter på 8 år men hende ser vi ikke så tit desværre :-(

Et barn er også rigtig fint - og så kan i rigtigt forkæle ham/hende og slippe for søskende skænderier, dem har vi en helt del af herhjemme

Anmeld

17. oktober 2011

Sørens

Tutter skriver:

Den sætning har hjulpet mig igennem mit valg dengang.. For selvfølgelig finder jeg en mand en dag, som kommer til og agere far for mit barn

Ja, det er nemlig helt fantastisk, at det kan lade sig gøre, både for dem som mig, men bestemt også for nogen som jer

Ja det er godt at vi ikke er født i 1700 grøn hvidkål!

Må jeg spørge....har du så været igennem et langt forløb eller gik du bare i gang med inseminering med det samme?

Anmeld

17. oktober 2011

Sørens

lulini skriver:

Tjaaa, det kan man vel godt kalde mig de er 7, 5 og 2 år - og så har kæresten en datter på 8 år men hende ser vi ikke så tit desværre :-(

Et barn er også rigtig fint - og så kan i rigtigt forkæle ham/hende og slippe for søskende skænderier, dem har vi en helt del af herhjemme

.....pyha ja søskende! Har selv 1 god en af slagsen og 1 dårlig...så...

Anmeld

17. oktober 2011

lulini

Sørens skriver:

.....pyha ja søskende! Har selv 1 god en af slagsen og 1 dårlig...så...

jeg har 3 søstre så det overrasker mig lidt at jeg kun har fået drenge hehe

Anmeld

17. oktober 2011

Becks

Sørens skriver:

Ja det er godt at vi ikke er født i 1700 grøn hvidkål!

Må jeg spørge....har du så været igennem et langt forløb eller gik du bare i gang med inseminering med det samme?

Selvfølgelig må du spørge

Fra jeg tog min beslutning til første inseminationsforsøg, der gik 12 mdr

Jeg skulle igennem et vægttab først, og har tabt 32 kg.. Kravet var at jeg tabte 20 kg inden forsøget... Jeg har PCO, derfor skulle jeg igennem et vægttab først

Anmeld

17. oktober 2011

Sørens

Tutter skriver:

Selvfølgelig må du spørge

Fra jeg tog min beslutning til første inseminationsforsøg, der gik 12 mdr

Jeg skulle igennem et vægttab først, og har tabt 32 kg.. Kravet var at jeg tabte 20 kg inden forsøget... Jeg har PCO, derfor skulle jeg igennem et vægttab først

WauW!!!32kg! Det er da helt vildt! Tillykke!!! Pco..er det der hvor man ikke får ægløsning? eller..?

Vi prøvede på alm vis i 1 år før min læge foreslog os at blive "udredet", de undersøgte mig først og der var ikke noget, så de gik videre med min mand og det trak ud...efter et halvt års tid fik vi så at vide at han har en kromosomfejl.

Nu skal vi som sagt i gang med 3.inseminationsforsøg!!!!WIIII

kan slet ikke vente til på lørdag! Ventetiden har klart været det værste! Selvom jeg også har haft nogle dumme bivirkninger pga pergotime! Kvalme, ondt i maven og træthed!!!MEGA træthed!

Får du pergotime og otrivelle eller hvordan foregår dit?

Anmeld

17. oktober 2011

Kruse90

Hjertelig velkommen til
Her er plads til alle og plads til dele tanker, fustrationer osv.
Jeg håber du bliver rigtig glad for at være herinde

Jeg er selv 21 år er sammen med min forlovede på 4 år,. Vi venter vores første baby i maj 2012.
Vi har været i behandling på Bræstrup Fertilitets klinik. Det lykkedes for os i 2 ICSI forsøg.

Kram Carina

Anmeld

17. oktober 2011

4xGreve

Velkommen til...

En rigtig fin baby-side for folk nærmest i alle siuationer...

Jeg selv har en lille pige på 3½ år der er født i uge 26+1 (3 måneder før tid) også er jeg gravid i uge 22+3 med lillebror...

jeg selv er 22 år og min forlovet er 30år...

Håber du bliver glad for at være her...

TrioeN / Stina

Anmeld

17. oktober 2011

Sørens

Kruse90 skriver:

Hjertelig velkommen til
Her er plads til alle og plads til dele tanker, fustrationer osv.
Jeg håber du bliver rigtig glad for at være herinde

Jeg er selv 21 år er sammen med min forlovede på 4 år,. Vi venter vores første baby i maj 2012.
Vi har været i behandling på Bræstrup Fertilitets klinik. Det lykkedes for os i 2 ICSI forsøg.

Kram Carina

Tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.