Mangler "voksne" kvinder i mit liv! ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.111 visninger
55 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

Sørens

Hej Allesammen

Jeg er temmelig ny herinde. Jeg faldt over siden da jeg søgte råd og erfaringer på nettet, da min mand og jeg skulle beslutte hvorvidt vi ville bruge donorsæd! Min mand har en kromosomfejl og jeg fejler ikke noget men......det tog ret hårdt på os at skulle acceptere at han ikke bliver "rigtig" far. Nu er vi helt afklarede med tanken og er i gang med 2.inseminations forsøg ( kan teste søndag morgen) Uuuuuh er meget spændt!!!!

Jeg har ingen kontakt med min familie og min mands familie er meget lille. Dette har resulteret i at jeg ikke har nogen "voksne" kvinder i mit liv jeg kan snakke om børn/graviditet osv med, altså kvinder der er ældre og mere erfarne end mig! 

Derfor tænkte jeg at jeg måske kunne være heldig at "møde" nogle kloge kvinder herinde! 

Glæder mig til at blive en del af Baby.dk familien!

MVH M

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Frøken J.

Sørens skriver:

Hej Allesammen

Jeg er temmelig ny herinde. Jeg faldt over siden da jeg søgte råd og erfaringer på nettet, da min mand og jeg skulle beslutte hvorvidt vi ville bruge donorsæd! Min mand har en kromosomfejl og jeg fejler ikke noget men......det tog ret hårdt på os at skulle acceptere at han ikke bliver "rigtig" far. Nu er vi helt afklarede med tanken og er i gang med 2.inseminations forsøg ( kan teste søndag morgen) Uuuuuh er meget spændt!!!!

Jeg har ingen kontakt med min familie og min mands familie er meget lille. Dette har resulteret i at jeg ikke har nogen "voksne" kvinder i mit liv jeg kan snakke om børn/graviditet osv med, altså kvinder der er ældre og mere erfarne end mig! 

Derfor tænkte jeg at jeg måske kunne være heldig at "møde" nogle kloge kvinder herinde! 

MVH M

Rigtig mange gange velkommen til baby.dk! Pas på, før du ved af det, er du afhængig Og tillykke med jeres beslutning om at få en donor. Er ked af, at det ikke kunne lade sig gøre for jer på egen hånd :/

Håber du bliver glad for at være her, og er sikker på du nok skal få nogle gode venskaber, så snart du kommer ind i hele rumlen herinde

Anmeld

6. oktober 2011

sandorff

velkommen til...

du har valgt det helt rigtige site, glæder mig til at følge dig og din familie

Anmeld

6. oktober 2011

Dinna88

Velkomme til - her er der i hvert fald rig plads til at få frustrationer ud, søge råd og dele erfaringer!

for jer!

Anmeld

6. oktober 2011

Sørens

TUSIND TAK ALLE 3!

Må jeg spørge hvad jeres situation er? Har I børn, prøver I ? Er I i behandling eller.....?

Anmeld

15. oktober 2011

mortilflere

Velkommen til  

Anmeld

15. oktober 2011

Koen.

Rigtig hjertelig velkommen til

Anmeld

15. oktober 2011

Koen.

Sørens skriver:

TUSIND TAK ALLE 3!

Må jeg spørge hvad jeres situation er? Har I børn, prøver I ? Er I i behandling eller.....?

Jamen jeg er mor til troldebarnet Lærke på 1 1/2 år og venter en lillesøster/bror til maj 2012

Anmeld

15. oktober 2011

Kamelia

Sørens skriver:

Hej Allesammen

MVH M

Velkommen til M

Håber for jer at det snart vil lykkes!! 

Jeg er selv mor til 3 dejlige unger og bor nær Roskilde!

Håber at Baby kan give dig lidt af det du søger!

Knus 

Anmeld

15. oktober 2011

Nettemor

Hej

Velkommen til. Pas på det er stærkt vanedannende
Jeg hedder Annette og er mor til Sebastian på 18 mdr.

for en positivt test søndag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.